معرفی نخستین دوربین حرفه ای با سیستم عامل اندروید
فون کلاب

معرفی نخستین دوربین حرفه ای با سیستم عامل اندروید

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 16:36 - یک شنبه 2 تير 1392

 

سامسونگ نخستین دوربین حرفه ای با لنز قابل تعویض مجهز به سیستم عامل اندروید را معرفی کرد. این دوربین که Galaxy NX نام دارد در واقع نسخه بسیار پیشرفته تر Galaxy Camera می باشد که از سنسور به مراتب بزرگتری بهره بده و همچنین با لنزهای سری NX سازگاری دارد.

 

 

 

 

این دوربین از یک سنسور 20.3 مگاپیکسلی ار نوع APS-C بهره می برد که علاوه بر عکاسی می تواند با کیفیت 1080p و با سرعت 25 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. پردازنده تصویر DRIMe IV به شما این امکان را می دهد تا با سرعت 8.6 فریم بر ثانیه بصورت پیاپی عکاسی کنید. همچنین حداکثر سرعت شاتر در این دوربین 1/6000 ثانیه می باشد.

 

 

 


 

 

 

 

 

سازگاری با گستره ی بزرگی از لنزها، منظره یاب الکترونیکی، صفحه نمایش 4.8 اینچی با رزولوشن اچ دی و سیستم عامل اندروید نسخه 4.2.2 به همراه پوسته اختصاصی تاچ ویز 5 از مشخصات جذاب این مدل محسوب می شوند.

 

 

 


 

 

 

 

پردازنده استفاده شده برای راه اندازی سیستم عامل اندروید، یک نمونه چهار هسته ای با سرعت 1.6 گیگاهرتز می باشد که در کنار آن 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قابل ارتقاء در نظر گرفته شده است.

 

از نظر امکانات ارتباطاتی نیز تقریبا یک گوشی هوشمند کامل در اختیار دارید. با داشتن فناوری LTE ،HSPA+ ، Wi-Fi a/b/g/n ، بلوتوث نسخه 4.0، GPS پلاس به همراه GLONASS نیازی به به همراه داشتن یک گوشی نخواهید داشت.

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: