نسخه ی جدید Vine برای اندروید
فون کلاب

نسخه ی جدید Vine برای اندروید

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 16:37 - یک شنبه 2 تير 1392

همانطور که می دانید Vine یک برنامه ی ویدئویی است که از طریق آن می توانید فیلم های کوتاه چند ثانیه ای ضبط کنید. امروز در Google Play می توانید نسخه 1.1 این برنامه را به روز رسانی کنید. در این نسخه ی جدید بسیاری از نیازهای کاربران در رده ی اجرایی، برطرف می شود، از جمله به اشتراک گذاری در فیس بوک و توانایی پاک کردن حافظه ی پنهان از طریق تنظیمات برنامه. 

 


با نگاهی اجمالی به پیشینه ی نسخه ی اصلی این برنامه در Play Store می توان پی برد که بسیاری از مردم تجربه ی فوق العاده و یا جذابی از این برنامه نداشتند. و حالا نسخه ی به روز رسانی شده ی آن امیدوار است بتواند بیشتر این مسائل و نارضایتی ها را کاهش دهد. در اینجا به برخی از این تغییرات در نسخه ی جدید اشاره می کنیم: جستجو برای کاربران و hashtags، به اشتراک گذاری در فیسبوک، بهبود بخشیدن سرعت، کیفیت و هماهنگی صوتی- تصویری، گزینه ی پاک کردن حافظه ی پنهان در تنظیمات، بهبود UI یا همان رابط کاربری، و... گزینه ی به اشتراک گذاری در فیسبوک که به سرعت بعد از انتشار  Instagram دیده شد، در سیستم عامل اندروید هم فکر خوبی به نظر رسید.
 
نسخه ی جدید Vine برای اندروید

آنچه بیشتر از همه کاربران را خوشحال کرد گزینه ی پاک کردن حافظه ی پنهان محلی است؛ در این حالت شما می توانید همه ی ویدئو های ارسال نشده از Vine را از حافظه ی  دستگاه تان پاک کنید و فضای کافی برای چیزهای مورد نیاز ایجاد کنید. در این روش پیش از پاک کردن از کاربر پرسیده می شود آیا مایل به پاک کردن ویدئو های پست نشده از ذخیره ی داخلی هست یا خیر و کاربر می تواند یک به یک آنها را انتخاب کند. در مجموع برنامه  Vine می تواند فرصت مناسبی برای افراد خلاق با ایده های جالبی باشد که بتوانند ویدئوهای خود را با دوستانشان و یا در صفحه های گسترده تری، به اشتراک بگذارند. 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: