Halo : هم اجاق گاز، هم شارژر
فون کلاب

Halo : هم اجاق گاز، هم شارژر

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 16:39 - یک شنبه 2 تير 1392

Halo : هم اجاق گاز، هم شارژر

Point Source Power ، شرکت مسئول Votto، به دنبال گسترش خط تولیداتش، محصول جدیدی را به نام Haloارائه کرده است. از آنجا که وتو شارژر سوختی ایست که با سوخت آزاد و آتش مستقیم کار می کند، Halo یک قوطی اجاق گاز است که از یک شارژر پیل سوختی و دو ورودی USB تشکیل شده است. علاقه مندان به فضای باز و نیز طرفداران توسعه ی جهانی، از این وسیله استقبال کرده اند؛


 

پخت و پز در هوای آزاد  با استفاده از این تکنولوژی می تواند خیلی لذت بخش باشد. اگرچه Votto برای کاربران در فضای آزاد استفاده می شد، اما آتش مستقیم آن محدودیت هایی برای خطر آتش سوزی ایجاد می کرد و استفاده از آن در مناطق جنگلی کمی خطرناک بود. در مقابل آن  Halo قرار دارد که در ابتدا یک اجاق گاز معمولی به نظر می رسد، اما در واقع یک پیل سوختی است که از ترکیب هیدروژن و اکسیژن، می تواند انرژی برقی برابر با1Amp تولید کند و در آن از آتش مستقیم خبری نیست. این دستگاه دارای یک ظرف نگهدارنده است که مناسب برای آشپزی بوده و می تواند به طور همزمان هم بپزد و هم شارژ کند. 
 



کریگ جاکوبسن، مدیر عامل شرکت 
Point Source درباره ی این دستگاه توضیح بیشتری می دهد "سرعت شارژ کردن با  Halo تقریبا با سایر دستگاه های شارژر USB یکسان است، و میزان مصرف سوخت در آن می تواند قابل مقایسه با دیگر انواع اجاق ها باشد. این دستگاه همچنین می تواند روی حالت فقط شارژ تنظیم شود که در این صورت تنها به میزان یک سوم از انرژی یک پخت و پز کامل را مصرف می کند. " شرکت Point Source در تلاش است تا بتواند از طریق Kickstarter، هزینه ی تولید انبوه Halo را فراهم کند، و برای شروع قیمت 79 دلار را برای آن در نظر گرفته است. اگر همه چیز خوب پیش برود، شرکت امیدوار است تا ماه اکتبر بتواند این وسیله را در بازار جهانی ارائه دهد. 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: