عادت‌های عجیب کاربران موبایل
فون کلاب

عادت‌های عجیب کاربران موبایل

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:38 - چهار شنبه 5 تير 1392

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، کارشناسان در یک مطالعه جدید سراغ افرادی رفته‌اند که بیش از دیگران از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند و عادت‌ها و رفتارهای عجیبی دارند. فوریه امسال اعلام شد که چین صاحب بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند در جهان است و در این زمینه جایگاه آمریکا به‌عنوان رتبه نخست را از آن خود کرده است. این رقابت به گونه‌ای دنبال شده که شرایط آن هرگز تغییر نخواهد کرد.

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/16/787515_391.jpg


 
به نقل از تلنا، مرکز تحقیقاتی Flurry اعلام کرد که چین با داشتن ۱/۳میلیارد مشترک تلفن همراه، بزرگترین بازار جهان در این حوزه را از آن خود کرده و پس از آن، آمریکا با ۳۱۳میلیون مشترک تلفن همراه قرار گرفته است. این مسئله تامل‌برانگیز است. اما کارشناسان در یک مطالعه جدید سراغ افرادی رفته‌اند که بیش از دیگر مردمان جهان از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند و در این زمینه رفتارهای عجیبی دارند. در زیر ۱۲‌مورد از این عادت‌های جدید مرور شده است:

چین: این کشور ۱/۳میلیارد مشترک تلفن دارد که ۲۴۶‌میلیون نفر از آنها گوشی هوشمند در اختیار دارند. بیش از نیمی از چینی‌هایی که گوشی هوشمند دارند یا به عبارت دقیق‌تر، ۵۲درصد آنها بسیار به این دستگاه علاقه‌مند هستند، زیرا می‌توانند از این ابزار به‌صورت مخفیانه یا بدون آن‌که کسی در جریان اطلاعات داخلی آن قرار گیرد، استفاده کنند. همچنین گفته شده که ۲۷درصد صاحبان گوشی هوشمند در چین بیش از ۲۱ ابزار کاربردی را روی گوشی خود در اختیار دارند.

آمریکا: این کشور ۳۱۳‌میلیون مشترک تلفن همراه را در خود جا داده است که ۲۳۰‌میلیون نفر آنها صاحب گوشی هوشمند هستند. بخش قابل ملاحظه‌ای از آمریکایی‌های بین گروه سنی ۱۸ تا ۵۴سال، گوشی هوشمند دارند و در بین آنهایی که سن‌شان بالای ۶۵ سال است، ۴۰‌درصد از این دستگاه الکترونیکی همراه استفاده می‌کنند.

ژاپن: این کشور دارای ۱۲۸‌میلیون مشترک تلفن همراه است که از بین آنها ۷۸میلیون نفر از طریق گوشی هوشمند به خدمات مخابراتی مورد نظر خود دسترسی می‌یابد. ژاپنی‌ها عاشق ابزارهای موبایلی هستند و به‌طور میانگین هر یک از آنها ۴۱ ابزار را روی گوشی هوشمند خود دارند.

برزیل: این کشور ۲۵۹‌میلیون مشترک تلفن همراه دارد که ۵۵میلیون نفر از آنها گوشی هوشمند خریداری کرده‌اند. صاحبان گوشی‌های هوشمند در برزیل تشنه شبکه‌های اجتماعی هستند. به‌طور کلی، ۱۸‌درصد ابزارهای مخصوص گوشی‌های هوشمند که در برزیل بارگذاری می‌شود، به شبکه‌های اجتماعی اختصاص دارند.

هند: در این کشور ۷۰۰‌میلیون مشترک تلفن همراه زندگی می‌کنند و ۴۴‌میلیون صاحب گوشی هوشمند هم از این طریق به خدمات مخابراتی دسترسی دارند. مردان هندی از گوشی هوشمند برای به کارگیری ابزارها و سر زدن به سایت‌های اینترنتی استفاده می‌کنند و زنان هندی هم این دستگاه را برای برقراری ارتباط و سر زدن به شبکه‌های اجتماعی به کار می‌برند.

انگلیس: این کشور ۷۶‌میلیون مشترک تلفن همراه دارد که ۴۳میلیون نفر از آنها گوشی هوشمند در اختیار دارند. حدود ۲۲درصد بزرگسالان بریتانیایی به گوشی هوشمند خود معتاد هستند و ۲۲‌‌درصد از آنها اعلام کرده‌اند که در همه شرایط، حتی داخل حمام هم به تماس‌های برقرار شده پاسخ می‌دهند.

کره‌جنوبی: در این کشور، ۵۶‌میلیون مشترک تلفن‌همراه و ۳۲‌میلیون صاحب گوشی هوشمند شمارش شده است. صاحبان گوشی‌های هوشمند در کره جنوبی علاقه زیادی به خریدهای مجازی دارند و بیشتر خریدهای روزمره خود را از طریق گوشی هوشمند انجام می‌دهند.

آلمان: در آلمان ۱۰۷‌میلیون مشترک تلفن همراه وجود دارد که ۲۷‌میلیون نفر از آنها گوشی هوشمند دارند. صاحبان گوشی هوشمند در آلمان تمایل فراوانی به جست‌وجو با این دستگاه برای یافتن یک رستوران نزدیک دارند و ۳۹‌‌درصد گوشی هوشمند خود را برای انجام چنین کاری مورد استفاده قرار می‌دهند.

فرانسه: این کشور دارای ۷۲‌میلیون مشترک تلفن همراه است و ۲۶‌میلیون صاحب گوشی هوشمند را در خود جا داده است. در فرانسه برای هر فردی که گوشی هوشمند دارد، سالانه یک‌‌درصد مالیات فرهنگی در نظر گرفته می‌شود تا در پایان سال با پول به دست آمده از این طریق، دولت به تولید محتوا در زمینه کتاب، موسیقی و فیلم بپردازد.

کانادا: این کشور ۲۷‌میلیون مشترک تلفن همراه و ۲۳‌میلیون صاحب گوشی هوشمند دارد. کانادایی‌ها یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزارهای موبایلی در جهان محسوب می‌شوند.

روسیه: در این کشور زندانیان برای خود ابزار ویژه موبایلی دارند و براساس قانون جدید، زندانی‌ها اجازه دارند گوشی هوشمند در اختیار بگیرند و به کمک ابزار ویژه‌ای که روی آن نصب می‌شود با اطرافیان خود در خارج از زندان ارتباط برقرار کنند.

اسپانیا: این کشور دارای ۵۶‌میلیون مشترک تلفن همراه و ۱۸‌میلیون صاحب گوشی هوشمند است. در این کشور ۹۳‌‌درصد مردم اعلام کرده‌اند که بدون ابزارهای موبایلی نمی‌توانند روز خود را سپری کنند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: