گلکسی S4 اکتا بروز رسانی شد
فون کلاب

گلکسی S4 اکتا بروز رسانی شد

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:41 - چهار شنبه 5 تير 1392

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، كمپانی سامسونگ مدت‌ها است که بروز رسانی نسخه S600 گلکسی S4 را منتشر كرده بود، اما شب گذشته این بسته بروز رسانی برای گوشی‌های عرضه شده در کشورمان (IG9500 با پردازنده اکتا) منتشر شد.

بسته بروز رسانی با حجم 370 مگابایتی برای این گوشی عرضه شد که پس از نصب آن سرعت کلی تلفن افزایش یافته و برخی از مشکلات نرم افزاری آن مرتفع گردیده است.

در نسخه 16 گیگابایت گلکسی S4 تنها 9.15 گیگابایت فضای خالی وجود دارد، از طرفی در نرم افزار اولیه این گوشی امکان نصب اپلیکیشن‌ها برروی کارت حافظه خارجی وجود نداشت. اما در بسته بروز رسانی جدید امکان انتقال اپلیکیشن‌ها به حافظه SD اضافه شده است، تا دغدغه کاربران برای محدودیت حافظه ذخیره سازی برطرف گردد.


از ديگر تغییرات مهمی که در نسخه جدید نرم افزار گلکسی S4 اعمال شده می‌توان به Framware جدید نرم افزار دوربین و برطرف شدن برخی از مشکلات مربوط به دوربین شامل ریست شدن دستگاه و یا تاخیر در اجرای دوربین،     لکه دار شدن صفحه در هنگام اسکرول، بهبود قابلیت Smart Pause، اضافه شدن قابلیت انتقال اپلیکیشن‌ها به حافظه SD، قابلیت ضبط ویدیو HDR، نیمه شفاف کردن نوار اعلانیه‌ها، تغییر برخی از آیکون‌ها در منو تنظیمات، بهبود بوت دستگاه، افزایش پایداری دستگاه اشاره كرد.

در این بسته بروز رسانی، ظاهرا تغییری در مدیریت پردازنده اکتا برای کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر باتری ایجاد نشده است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: