اسرار پنهان ios7 Beta
فون کلاب

اسرار پنهان ios7 Beta

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:56 - چهار شنبه 5 تير 1392


همانطور که می دانیم سیستم عامل ios7 به تازگی وارد عرصه ی موبایل شده است و حالا ما به دنبال ویژگی ها ی مخفی و جدیدی در این انقلاب سیستم عاملی در دنیای اپل هستیم. وقتی که ios7 به طور کامل در پاییز امسال معرفی شود، حتما خواهید دید که یک خروار از برنامه های کاربردی و سرگرم کننده در آن اجرا شده است. در اینجا دو نمونه از این ویژگی ها مورد بررسی قرار می گیرد:

 



میل باکس هوشمند
: در OS X شما می توانید تمام ایمیل هایی را که می خواهید تنها در یک میل باکس جمع آوری کنید؛ اما در ios7 بتا بوسیله ی میل باکس اسمارت، شما قادر خواهید بود چهار یا پنج میل باکس مختلف در شاخه هایی مانند ایمیل های پرچم دار و یا ایمیل های پیوست ایجاد کنید. برای پیدا کردن این ویژگی کافیست روی دکمه ی ادیت در گوشه ی سمت راست بالا در میل باکس کلیک کنید. حالا می توانید گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه ی Done را فشار دهید؛ از این پس ایمیل های شما در دسته بندی که شما انتخاب کرده اید فرستاده خواهند شد.

 
 


AirDrop
در مرکز کنترل: یکی از ویژگی های جالب ios7 برنامه ی AirDrop است؛ فایل رایگان تنظیمات اپل که پیوند نامه ها را به اشتراک می گذارد. برای فعال کردن این ویژگی در سیستم عامل جدید، وقتی  در برنامه ی Photos هستید باید روی آیکن به اشتراک گذاری کلیک کنید. زمانی در حال مشاهده ی تمام عکس ها هستید، روی دکمه Select در بالا  کلیک کنید و سپس دکمه Share در پایین سمت چپ را فشار دهید؛ با این کار همان چیزی که از AirDrop انتظار دارید، برایتان انجام می شود. با این برنامه می توانید انواع فایل ها مانند دفترچه های حساب پس انداز را ارسال کنید. کسی که فایل را برایش ارسال کرده اید فورا پیام هشدار دریافت خواهد کرد و سپس اطلاعات به صورت فایل های فشرده برای او نمایش داده خواهد شد.
برای امنیت بیشتر در
AirDrop شما سه گزینه ی انتخاب دارید: خاموش، فقط مخاطبان و یا همه. بزودی رمز و رازهای بیشتری از سیستم عامل ios7 بتا را برایتان آشکار خواهیم کرد.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: