لباسی که برای آیفون ها طراحی شده اند
فون کلاب

لباسی که برای آیفون ها طراحی شده اند

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:59 - چهار شنبه 5 تير 1392

با وجود کثیفی دست و صورت ممکن است بر روی صفحه نمایش گوشی ما روغن و لکه و کثیفی باقی بماند و باعث شود که روزی چند بار برای برطرف کردن این اجسام زشت و زننده بخواهیم آنها را از روی گوشی مان برطرف کنیم .همیشه شنیده ایم که نباید با لباس خود صفحه نمایش گوشی های خود را پاک کنیم و ممکن است الیاف لباس ما بر روی آن ایجاد خش و یا تاثیرات بد دیگری بگذارد .اما معمولا یک لباس میکرو فیبر میتواند این کار را به خوبی و درستی انجام دهد ، اما ممکن است همه این لباس را نداشته باشند و یا زمانیکه احتیاج دارند آن را نپوشیده باشند ، به همین دلیل این لباس از طراح Voy Voy قابل توجه باشد . 



طراحی این لباس به خودی خود ساده ، پاکیزه و معمولی است اما نکته ای که این لباس را قابل توجه کرده است گوشه ی پایین این لباس است که از جنس میکروفیبر است . از آنجایی که این جنس پارجه برای صفحه نمایش ها بسیار مناسب است ، این لباس به کاربران اجازه میدهد که توسط همان گوشه پایین لباس صفحه نمایش دستگاه های الکتریکی خود مانند LCD دوربین ها ، تبلت ها و حتی گوشی های هوشمند خود را تمیز کنند . 
در واقع با توجه به توضیحات این محصول ، این لباس برای آیفون ها در نظر گرفته شده است و جیبی برای نگه داشتن آیفون اختصاص داده شده است .گفته میشود این جیب به گونه ای طراحی و اندازه گیری شده است که میتواند آیفون ها را به صورت ایمن نگه داری کند ، ولی آیا به گونه ای هستند زمانیکه فرد خم میشود از جیب به پایین نیفتد ؟ در هر حال این لباس با قیمت 98 دلار در وبسایت Voy Voy به فروش میرسد .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: