کره ای ها ناراحت از عرضه نسخه LTE-A گلکسی اس 4
فون کلاب

کره ای ها ناراحت از عرضه نسخه LTE-A گلکسی اس 4

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 12:0 - چهار شنبه 5 تير 1392


چند روز پیش نایب رئیس شرکت سامسونگ از حضور یک نسخه ویژه گوشی گلکسی اس 4 با قابلیت LTE خبر داد و اشاره کرد که این نسخه از قوی ترین پردازنده ساخته شده توسط کوالکام تحت عنوان اسنپ دراگون 800 بهره خواهد برد.

استفاده از این چیپست قدرتمند در این نسخه که گلکسی اس 4 LTE-A نام دارد منجر به یک رکوردشکنی جدید در بنچمارک ها که هم اکنون در اختیار نسخه های مختلف این گوشی هست، خواهد شد.

همانطوری که انتظار می رفت با انتشار این خبر مبنی بر ورود یک گلکسی اس 4 سریعتر نسبت به مدل های قبلی، کاربران کره ای که از این مدل ها استفاده می کنند بسیار ناراحت شدند، زیرا اکنون قرار است یک نسخه مجهز به LTE به همراه چیپست بسیار قدرتمند از این گوشی عرضه شود.

بنابراین اگرچه این حرکت سامسونگ برای کاربرانی که تازه قصد خرید گلکسی اس 4 را دارند بسیار خوشایند خواهد بود، اما از سوی دیگر برای کسانی که در حال حاضر از مدل های قدیمی تر استفاده می کنند ناراحت کننده می باشد. تنها 2 ماه از حضور اولین گوشی گلکسی اس 4 در بازار می گذرد اما اکنون شاهد یک نسخه بهتر و قویتر از آن هستیم. شاید اگر خریداران از تولید این نسخه خبر داشتند حاضر بودند این دو ماه را نیز صبر کنند!

منبع

 

 


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: