در iOS 7 به Siri نحوه تلفظ را آموزش دهید!
فون کلاب

در iOS 7 به Siri نحوه تلفظ را آموزش دهید!

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 12:11 - چهار شنبه 5 تير 1392


قابلیت Siri که مدتی هست در محصولات اپل بکار گرفته می شود همانند یک منشی واقعی تمامی کارهای شما را انجام می دهد و در مواقع لازم شما را راهنمایی می کند.

اما این دستیار دوست داشتنی در زمینه تلفظ خصوصا در مورد نام ها مانند سایر دستیارهای صوتی چندان عالی عمل نمی کند که گاهی اوقات بسیار آزار دهنده هم می شود. اما در نسخه جدید سیستم عامل اپل iOS 7 ، اپل این سرویس را هوشمندتر کرده است بدین صورت که به شما این اجازه را می دهد تا بدون زحمت زیادی به آن یاد دهید چطور اسامی را درست تلفظ کند.

زمانی که Siri یک اسم را بد تلفظ می کند از شما درخواست کمک می کند و یا اینکه شما همواره می توانید تصمیم بگیرید که آیا این نام درست تلفظ شده است یا خیر. این کار را می توانید با گفتن جمله ی "این نام به این صورت که تلفظ کردی نیست" انجام دهید.

زمانی که تلفظ درست را برای سیری انجام می دهید منشی دوست داشتنی کمی به فکر فرو می رود و پس از مدت کوتاهی چند گزینه روبروی شما قرار می دهد و می گوید هر کدام از آنها که بهتر تلفظ شده اند را انتخاب کنید.

این ویژگی جزو امکاناتی است که اپل در جریان کنفرانس WWDC این نسخه از سیستم عاملش را معرفی نمود، تبلیغ نکرده بود. اما با این حال بنا بر گزارشات، این سرویس هنوز بطور کامل آماده نشده است. اما در هر حال این یک قابلیت بسیار خوب برای تلفظ نام مخاطبینی است که تلفظ های غیرمعمولی در زبان انگلیسی دارند.

منبع





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: