بنچمارک های خارق العاده از سامسونگ ATIV Q
فون کلاب

بنچمارک های خارق العاده از سامسونگ ATIV Q

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 12:12 - چهار شنبه 5 تير 1392


نوت بوک کانورتیبل جدید  سامسونگ تحت عنوان ATIV Q از مشخصات سخت افزاری بسیار مناسبی بهره می برد و علاوه بر آن به شما این امکان را می دهد تا بتوانید همزمان سیستم عامل های اندروید و ویندوز 8 را بر روی نوت بوک داشته باشید و بصورت دوال بوت هر کدام از آنها را راه اندازی کنید.

پردازنده نسل چهارم اینتل Core i5-4200U با سرعت 1.6 گیگاهرتزی خود از نظر تئوری قدرت بسیار زیادی را نسبت به چیپست های حال حاضر در اسمارت فون های اندرویدی تولید خواهد کرد، اما آیا در عمل و در بنچمارک های AnTuTu نیز به این مهم دست پیدا خواهد کرد؟

خوشبختانه وب سایت ePrice نیز به دنبال جواب همین پرسش بوده و در تستی که از این نوت بوک توسط بنچمارک های AnTuTu به عمل آورد و برای نخستین بار یک پردازنده اینتل هاسول را در سیستم عامل اندروید به چالش کشید.

نتایج طبق انتظار نفس گیر هستند، این پردازنده قدرتمند توانست امتیاز شگفت آور 54861 را کسب کند. برای اینکه متوجه قدرت و اختلاف آن با سایر اسمارت فون های رده بالای بازار شوید، باید بگوییم، نسخه LTE گوشی گلکسی اس 4 که از چیپست قدرتمند اسنپ دراگون 800 و پردازنده 2.3 گیگاهرتزی بهره می برد تنها 24179 امتیاز کسب کرده است!

بدون شک عملکرد Core i5-4200U فوق العاده محسوب می شود و زمانی که وضوح تصویر بسیار بالای 3200 x 1800 پیکسلی صفحه نمایش این نوت بوک را در نظر بگیریم این عملکرد بی نظیر ارزیابی می شود.

منبع

 


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: