درآمد میلیاردی از نرم افزارهای موبایلی
فون کلاب

درآمد میلیاردی از نرم افزارهای موبایلی

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 20:28 - پنج شنبه 6 تير 1392

 به گزارش جی‌اس‌ام آریا، به دنبال افزایش اهمیت نقش کلیدی نرم افزارهای موبایلی در رقابت بین سیستم‌های عامل همراه، کارشناسان پیش‌بینی کردند که ارزش بازار جهانی نرم افزارهای موبایلی تا پایان سال 2013 میلادی به 27 میلیارد دلار خواهد رسید.



دو سیستم‌عامل بلک‌بری و ویندوز با حرکت آهسته در حال گسترش نرم افزارهای کاربردی خود هستند و در این راستا با شرکت‌های توسعه دهنده نرم افزارهای موبایلی رقابت می‌کنند. اما رقابت اصلی و بخش عمده این بازار در دستان اپل و اندروید است.

مرکز تحقیقاتی ABI Research گفت: «سیستم‌عامل iOS در زمینه نرم افزارهای موبایلی همچنان حرف اول را می‌زند و این طور که گفته می‌شود، طی سال 2013 میلادی دوسوم درآمد کلی بازار جهانی نرم افزارهای موبایلی مخصوص تبلت‌ها به این سیستم‌عامل اختصاص میابد».

وی در ادامه توضیح داد: «اگرچه اندروید به تازگی از نظر تعداد نرم افزار کاربردی از سیستم‌عامل موبایلی اپل پیشی گرفته است، اما کاربران iOS نشان داده‌اند که تمایل بیشتری برای خرید نرم افزارهای پولی دارند. باید توجه داشت که درآمد این سیستم عامل موبایلی در بخش نرم افزارهای کاربردی طی 18 ماه آینده به میزان قابل ملاحظه نزدیک بهم خواهد بود».

لازم به ذکر است که درآمد حاصل از فروش نرم افزارهای موبایلی این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در این زمینه گفته می‌شود که تا سال 2017 میلادی مجموع درآمدهای حاصل از فروش نرم افزارهای مخصوص تبلت‌ها بیشتر از درآمد نرم افزارهای مخصوص گوشی‌های هوشمند شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: