نمایی زیبا از دوبی با گوگل Street View
فون کلاب

نمایی زیبا از دوبی با گوگل Street View

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 20:38 - پنج شنبه 6 تير 1392

 

سرویس ها و خدمات کمپانی گوگل همواره جزو خلاقانه ترین و جالب ترین خدمات محسوب می شوند. سرویس Street View گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست و به شما اجازه می دهد تا بصورت مجازی در خیابان های شهرهای بزرگ و معروف دنیا گردش کنید.

گوگل استریت تا کنون بیش از 8 میلیون کیلومتر را مورد پوشش خود قرار داده و هنوز هم به دنبال گسترش فعالیت خود و نمایش صحنه هایی نفس گیر از مناظر با شکوه دنیا می باشد. در جدیدترین آپدیت این سرویس، شاهد نمایی از برج خلیفه در شهر دوبی هستیم که به عنوان بلندترین ساختمان جهان شناخته می شود.

این اولین بار است که تیم گوگل استریت ویو هر سانتی متر از یک آسمان خراش بلند را تصویربرداری می کنند که این تلاش در مجموع 3 روز به طول انجامید.

اما این ساختمان به نوبه ی خود بسیار جالب توجه است. آسانسورهای آن با سرعت 35 کیلومتر بر ساعت، به عنوان سریعترین آسانسور جهان محسوب می شود. همچنین در طبقه 76‍ ام آن یک استخر مجهز قرار گرفته که تا کنون به عنوان مرتفع ترین استخر جهان شناخته یم شود.

برخ خلیفه در مجموع با داشتن 163 طبقه بلندترین آسمان خراش دنیا محسوب می شود.

همچنین کمپانی گوگل یک ویدیوی تبلیغاتی ساخته که در آن اشاره ای به مراحل تولید چنین نمایی از بلندترین ساختمان جهان شده است.

منبع




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: