محصولات جدید سونی :
فون کلاب

محصولات جدید سونی :

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 20:40 - پنج شنبه 6 تير 1392

 با توجه به پرده برداری های اخیر شرکت سونی ، در شانگهای در کنار Xperia Z Ultra ، گوشی های Xperia SP M35t که نوع فعال TD-LTE در Xperia SPدر بازار چین و همچنین گوشی Xperia C S39h که یک گوشی دو سیم کارته 5 اینچی است که در عین حال اولین موبایل این شرکت به حساب می آید که با MediaTek SoC چهار هسته ای کار میکند .  
گوشی Somy Xperia SP M35t مانند نمونه اصلی خواهد بود ، و آنتن TD-LTE حفظ میکند تا بتواند با شبکه 4G چین به خوبی کار کند .این گوشی دارای ویژگی های 4.6 اینچی با رزولوشن 720p و پردازنده Krait چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتزی و چیپ ست Snapdragon S4 Pro است . دوربین این گوشی برابر با 8 مگاپیکسل خواهد بود.  




از طرفی گوشی Sony Xperia C S39h در China Unicom به صورت منحصر به فرد و با ویژگی های صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن qHD که برابر با 540× 960 پیکسل ، پردازنده MediaTek چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی ، دوربین 8 مگاپیکسلیی با سنسور Exmor R عرضه خواهد شد .این گوشی دارای مشخصات دو سیم کارته است و قرار است در تنوع رنگی سفید ، سیاه و بنفش منتشر شود . 
هر دو این دستگاه ها با سیستم عامل Android 4.1 Jelly Bean راه اندازی میشوند ، اما هنوز درباره جزئیات قیمت آن اطلاعاتی در دسترس نیست .



در این رویداد سونی از یکی دیگر از لوازم جانبی ها نیز به نام Smart Bluetooth Handset (SBH52) پرده برداری کرده است .طراحی آن گام به گام با Xperia Z Ultra است . این هدست کوچک wireless میتواند تماس ها را دریافت کند و میتواند شما را از قرار دادن گوشی بر گوش نجات دهد .این هدست Sony SBH52 دارای ویژگی های صفحه نمایش OLED برای نشان دادن caller ID ، اطلاعات آهنگ ، زمان و پیام متنی نیز میباشد .بدنه و کیس این هدست درای خاصیت ضد آب است و برای راحت تر Pair شدن از اتصال NFC استفاده میکند .این دستگاه کوچک Bluetooth از HD Voice پشتیبانی میکند و همچنین دارای Multipoint Bluetooth است و به کاربران اجازه میدهد تا به راحتی در یک زمان با دو دستگاه کانکت شود .این محصول دارای FM radio نیز میباشد . Sony SBH52 قرار است در سه ماهه سوم امسال منتشر شود اما قیمت آن هنوز هم نامشخص است .





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: