آیا پایان عمر سامسونگ های پلاستیکی رسیده است؟
فون کلاب

آیا پایان عمر سامسونگ های پلاستیکی رسیده است؟

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 10:1 - شنبه 8 تير 1392

 

سامسونگ یک تامین کننده جدید مواد اولیه را معرفی کرده است که نشان می دهد این کمپانی قصد دارد بدنه ی پلاستیکی گوشی های سری گلکسی و تبلت هایش را به فراموشی بسپرد.

با توجه به طراحی گوشی های جدید و مواد اولیه مصرفی در آنها که سامسونگ را حسابی خجالت زده کرده، این کمپانی با گروه SGL که متخصص فیبرهای کربنی هستند، قراردادی امضا کرده است.

این همکاری بصورت 50/50 بوده و SGL موظف است تکنولوژی و فرآیندهایی را بکار گیرد تا بتوان از آنها در محصولات الکترونیکی رده مصرفی سامسونگ استفاده نمود.

در یک مصاحبه مطبوعاتی عنوان شد که انتظار می رود این همکاری بصورت پایدار و بلند مدت مواد فیبر کربنی را برای بکارگیری در محصولات متنوع سامسونگ، از محصولات الکترونیکی مصزفی تا دستگاه های پزشکی مورد استفاده قرار گیرند.

سامسونگ می گوید این همکاری بدین منظور انجام می پذیرد که سامسونگ به یکی از مهم ترین بازیکنان در زمینه محصولات فیبر کربنی تبدیل شود. این می تواند نشانی آشکار از این باشد که این کمپانی می خواهد برای همیشه از پلاستیک خداحافظی کند!

سامسونگ بارها از استفاده از پلاستیک در طراحی گلکسی اس 4 و اس 3 دفاع کرد و علت آن را فراهم آمدن امکان تولید سریع و بهینه چنین محصولاتی بیان کرد. اما حضور گوشی هایی نظیر اچ تی سی وان و ایفون 5 فشار زیادی را به سامسونگ وارد آورد و بنظر می رسد این کمپانی سرانجام از خواب غفلت بیدار شده باشد.

منبع

 


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: