اندروید جديد برروی گلکسی S4
فون کلاب

اندروید جديد برروی گلکسی S4

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 2:39 - دو شنبه 10 تير 1392

 به گزارش جی‌اس‌ام آریا، اندروید 4.3 هنوز رسما منتشر نشده است، اما نسخه آزمایشی آن که برروی نسخه گوگلی گلکسی S4 برای آزمایش‌های داخلی مورد استفاده قرار گرفته، به بیرون درز کرده است.

گوگل در حال انجام آزمایشات نهایی برروی نسخه 4.3 سیستم عامل اندروید است و به زودی آن را رسما منتشر خواهد کرد. اما پیش از عرضه این سیستم‌عامل نسخه آزمایشی آن به بیرون درز کرده و حالا کاربران گلکسی S4 قادر به نصب آن خواهند بود.


متاسفانه رم مربوط به اندروید 4.3 برروی نسخه Snapdragon 600 گلکسی S4 با مدل GT-I9505 قابل نصب و استفاده است. از آنجایی که تلفن‌های گلکسی S4 عرضه شده در کشور ما مجهز به پردازنده Exynos 5 Octa هستند، نمی‌توان این رم را برروی آنها نصب نمود.

سم-موبایل که این رم را برروی گلکسی S4 نصب و استفاده نموده، گزارش کرده که حتی یک مشکل نرم افزاری را نیز در اندروید 4.3 مشاهده نکرده است و تمام قسمت‌های این سیستم‌عامل به خوبی کار می‌کنند.


نکته جالب دیگر آن است که گوگل هنوز نسخه نهایی اندروید 4.3 را عرضه نکرده اما آن را در اختیار تولیدکنندگان سخت افزارهای اندرویدی قرار داده تا هرچه سریعتر بروزرسانی به نسخه جدید اندروید را برای محصولات خود برنامه ریزی کنند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: