کامپیوترهای قابل حمل HP
فون کلاب

کامپیوترهای قابل حمل HP

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 18:37 - سه شنبه 14 خرداد 1392

 شرکت HP از کامپیوترهای قابل حمل جدیدش که عنوان همه در یکی به آن داده شده، پرده برداری کرد. این دستگاه اولین نمونه از کامپیوترهای خانگی است که قابل حمل می باشد. در حالیکه وقتی AIO های معمول را به محض اینکه از برق بکشید، دیگر امکان استفاده از آنها وجود ندارد، ENVY Rove 20 جدید با باتری 62 وات بر ساعت، به شما اجازه میدهد تا از کامپیوترهای ویندوز هشتی با قابلیت چند لمسی برای ساعت های طولانی لذت ببرید. البته هنوز مشخصات دقیقی از این محصول منتشر نشده است.


 



همانطور که از اسم محصول پیداست، Rove 20 دارای صفحه نمایش 20 اینچی است که مجهز به پانل LED در ابعاد 1600 در 900 می باشد. در این پانل ها  از تکنولوژی پیشرفته ی چند لمسی استفاده شده  و دارای حسگر نور محیط است که از طریق آن  میتواند در برابر روشنایی بطور خودکار تنظیم شود. این کامپیوترهای 20 اینچی HP، دارای پردازنده ی چهار هسته ای i3M اینتل  و نیز کارت گرافیک فشرده ی 4400HD هستند. این دستگاه تا 16 گیگا بایت حافظه ی رم   DDR3 را پشتیبانی می کند و نیز دارای ذخیره سازی ترکیبی 1 ترا بایتی می باشد. 

 


در پشت این کامپیوتر جکی وجود دارد که وقتی در حالت بسته باشد می تواند برای قرار دادن روی میز و سطوح صاف استفاده شود، و در حالت دیگر شما می توانید به آسانی قفل لولای جک را به سمت بیرون بکشید و برای دسکتاپ استفاده کنید. 
Rove 20 در واقع می تواند با بهره گیری از یک ترازنما و یک مغناطیس سنج، به عنوان یک تبلت بزرگ ویندوز هشتی بکار برود. همانطور که ممکن است از یک کامپیوتر جدید HP توقع داشته باشید، این دستگاه مجهز به سیستم صوتی، بلندگوهای دوگانه و ساب ووفر می باشد. از ویژگی های دیگر این دستگاه می توان اینگونه نام برد: بکارگیری فن آوری های بی سیم، بلوتوث 4.0، ورودی کارت مدیا، دروبین وب کم TrueVision HDدر جلو، وغیره.  ENVY Rove 20 از ماه جولای در دسترس خواهد بود و قیمت آن هنوز مشخص نشده است

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: