رونمایی از آیفون جدید نزديك است
فون کلاب

رونمایی از آیفون جدید نزديك است

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:16 - دو شنبه 10 تير 1392

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، اگر شما هم یکی از کاربران گوشی‌های هوشمند آیفون هستید و هنوز سراغ مدل آیفون 5 نرفته‌اید، به زودی مدل جدیدتر این محصول با نام آیفون 5S وارد بازار می‌شود تا آن را برای خود خریداری کنید.



سیستم‌عامل iOS7 که اپل آن را چندی پیش معرفی کرد روی گوشی آیفون 4 هم اجرا می‌شود که البته همه قابلیت‌های آن در این محصول قابل اجرا نیست. اما از هم‌اکنون تنها 12 هفته باقی مانده است تا این سیستم‌عامل را در گوشی هوشمند جدید اپل در اختیار بگیرید.
 
شرکت اپل در تاریخ 20 سپتامبر طی همایشی گوشی هوشمند جدید خود را معرفی می‌‌کند. "Dave Smith" از مسئولان روزنامه International Business Times تاریخ یاد شده را تایید کرده است.
 
به گفته او، زمان عرضه گوشی هوشمند جدید اپل را می‌توان از روی زمان عرضه نسخه قبلی سیستم‌عامل این شرکت موسوم به iOS6 پیش‌بینی کرد. زمانی که اپل این محصول را به صورت رسمی معرفی کرده بود، 100 روز بعد گوشی هوشمند جدید خود را به دست کاربران رساند. بر این اساس، اگر از زمان معرفی iOS7 صد روز محاسبه کنیم، گوشی هوشمند جدید اپل در تاریخ 20 سپتامبر به صورت رسمی از جانب این شرکت معرفی می‌شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: