گزارش ارائه شده از درآمد BlackBerry
فون کلاب

گزارش ارائه شده از درآمد BlackBerry

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:24 - دو شنبه 10 تير 1392

شرکت BlackBerry نتایج مالی سه ماهه خود را که در تاریخ 1 ژوئن به پایان رسیده است را گزارش داده است ، که این گزارشات دارای خبرهای خوب و هم بدی است .در سه ماهه های گذشته این شرکت با چالش های گوناگونی دست و پنجه نرم کرده است .اما  سه ماهه گذشته این شرکت با ضرر 84میلیونی به پایان رسید . 



اگر بخواهیم نتایج مثبت آن را بازگو کنیم ، درآمد این شرکت در حدود 3.1 میلیارد دلار بوده است که این مبلغ 15% بیشتر از سه ماهه گذشته و 9% بیشتر از سه ماهه سال گذشته بوده است . فروش محصولات این شرکت نیز در بیشتر بوده است .در حدود 6.8 میلیون دستگاه از این شرکت به فروش رسیده است .
اگرچه در این گزارش مشخص نشده است چه تعداد BlackBerry Z10 به فروش رسیده است ( در سه ماهه گذشته 1 میلیون نسخه بوده است .) Z10 جزء تنها محصولات فروخته شده از BlackBerry 10 بوده است ، اما در این سه ماهه Q10 که مجهز شده به QWERTY و قابل حمل بوده است به آن اضافه شده است .Q5 که نسبتا ارزانتر بوده است در اوایل سه ماهه بعد آن راه اندازی شد .تنها تبلت BlackBerry ، که Playbook بوده است 100000 نسخه به فروش رساند .

 


این شرکت گزارش کرده است که درآمدش از آمریکای شمالی در حدود 10% و از APAC در حدود 35% و از EMEA حدودا 9%افزایش یافته است ، اما درآمد آمریکای لاتین با 6% نزول روبرو شده است . ( این شرکت ونزوئلا را برای محدودیت ارزی مقصر دانسته است .)اما اگر در مجموع بخواهیم مقایسه کنیم ، پول نقد این شرکت در سرمایه گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت در این سه ماهه 3.1 میلییارد دلار بوده که نسبت به سه ماهه قبلی اش که 2.9 میلیارد بوده است افزایش کرده است .این شرکت انتظار دارد در سه ماهه بعدی مشکل مواجه شود درنتیجه تلاش میکند بر روی BlackBerry 10 OS ، Enterprise Service 10 و BlackBerry Messenger تمرکز بیشتری داشته باشد .







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: