پایه قابل حمل و استاندارد Roost
فون کلاب

پایه قابل حمل و استاندارد Roost

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:27 - دو شنبه 10 تير 1392

اصلا جای تعجبی نیست که استفاده مداوم و مکرر از لپ تاپ ها برای حالت و وضع بدن ضرر خواهد داشت .پزشکان استفاده مداوم از لپ تاپ ها را به دلایل زیاد منع میکنند و از افراد میخواهند در هنگام استفاده از آنها مواظب طرز نشستن خود باشند . برای این منظور تا کنون laptop stand های زیادی ساخته شده اند ، اما بسیاری از آنها آن ارتفاع لازمی که کاربر نیاز دارد را فراهم نمیکند و تنها میتوان از آنها در منزل استفاده کرد . Roost دستگاهی است که به منظور رفع این مشکلات ساخته شده است . 



زمانیکه این دستگاه به صورت کامل توسعه داده شد ، Roost میتواند MacBook Air که 13 اینچی است را تا ارتفاع 19.25 اینچ و یا 48.9 سانتیمتری بالای میز قرار دهد . این جایگاه صفحه نمایش را در ارتفاع چشم قرار میدهد و برای جلوگیری از خم شدن و بهبود در وضعیت بدن در نظر گرفته شده است .در حالیکه ارتفاع اضافی حسن برای این دستگاه محسوب میشود ، Roost همچنین ارتفاع را با ویژگی عرض 1.5 اینچ و طول 13 اینچ ترکیب کرده است . با اضافه کردن فیبر کربن و ساخت پلاستیک Delrin  به این دستگاه باعث شده است یک پایه محکم ، قابل حمل که تنها 142 گرم وزن دارد داشته باشید .



پایه Roost به گونه ای طراحی شده است که میتواند اکثر لپ تاپ های 13 اینچی و یا بزرگتر را که دارای لولا تاشو باشند را پشتیبانی کند .همچنین میتواند برای سایر دستگاه هایی که کاربران بخواهند در ارتفاع چشمشان قرار گیرد مانند تبلت و یا کتاب نیز میتواند استفاده شود .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: