فلش زنون Xperia Honami
فون کلاب

فلش زنون Xperia Honami

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:28 - دو شنبه 10 تير 1392

همانطور که میدانید به تازگی در سطح اینترنت تصاویری از Sony Xperia Honami پخش شده است . اما توانستیم دراین رابطه عکس های بیشتری که شایعه شده را پیدا کنیم . این تصاویر از همه جهات گوشی گرفته شده است و ما میتوانیم درباره طراحی آن اطلاعات بیشتری به دست آوریم .به نظر میرسد این دستگاه هنوز هم به مرحله نهایی نرسیده است . 
پشت دستگاه خیلی جالب است .جنس آن به جای اینکه از شیشه باشد از پلاستیک مات است هرچند ممکن است در نمونه پایانی تغییر کند . به هر حال نکته جالی که در این عکس ها متوجه شده ایم ( در واقع در گوشی هوشمند ) دوربین این دستگاه است .شایعه شده است که این دستگاهدارای سنسور بزرگ 1/1.6" و رزولوشن 20 مگاپیکسل است .در زیر آن فلش LED قرار دارد و در سمت راست آن ما میتوانیم فلش Xenon ( زنون ) را مشاهده کنیم .از تصاویری که تا دیروز منتشر شده بود ما فکر میکردیم گریل لوداسپیکر است اما این تصاویر جدید نشان دادند که در پایین دستگاه لود اسپیکر قرار دارد .


 از تصاویر درز شده مشخص است که این دستگاه دارای دکمه اختصاصی دوربین میباشد ، که دوربین گوشی را از Xperia Honami شخصی میسازد .همچنین در اطراف این دستگاه جای microSD و microSIM قرار دارد .تصاویر دیروز این گوشی را در رنگ سفید نشان داد ، در نتیجه میتوانیم نتیجه بگیریم که این گوشی در دو رنگ اصلی منتشر خواهد شد .به غیر از دوربین چشمگیر آن ، گوشی Honami که  دارای Android 4.2 است شایعه شده است که دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p و چیپ ست Snapdragon 800 خواهد بود .
دیروز ما سوال کردیم که اگر این تصاویر درباره گوشی Honami تک فلش LED درست و واقعی باشد ، اما امروز فلش زنون و دکمه دوربین ما را قانع میکند . حال موضوع دیگری ذهن ما را درگیر کرده است و آن این است که سنسور 1/1.6 برای گوشی به این باریکی بزرگ است ، بهتر است منتظر اخبار و ویژگی های بیشتر در این زمینه باشیم .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: