نصب Android 4.3 بر روی Samsung Galaxy S4
فون کلاب

نصب Android 4.3 بر روی Samsung Galaxy S4

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:30 - دو شنبه 10 تير 1392

گوشی Samsung Galaxy S4 Google Play Edition تنها دو روز پیش راه اندازی شد ، اما برخی موفق شده اند بر روی این گوشی تست  Android 4.3 Jelly Bean را به انجام برسانند . همانطور که میدانید Google's edition این گوشی محبوب مدل I9505 و چیپ ست Snapdragon 600 راه اندازی میشود و به طور نرمال با سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean ROM کار میکند . 
به هر حال اگر شما ، در حال حاضر یکی از آنها را در دست دارید و یا گوشی Galaxy S4 I9505 معمولی را صاحب هستید و دوست دارید درباره سیستم عامل Android 4.3 Jelly Bean بیشتر بدانید ، شما به راحتی میتوانید آن را تجربه کنید . کاربران میتوانند نسخه منتشر شده Google Play Edition از Android 4.3 ROM را بر روی دستگاه خود نصب کنند .در پی آزمایش های انجام شده ، بسیاری از افراد آن را بسیار کاربردی خواندند .


 در حال حاضر با کمک توسعه دهندگان خلاق ، آنها توانستند در چند مورد مانند صفحه نمایش 4.2.2 Android موجود تغییراتی بوجود آورند و آن را با دوربینی که به تازگی منتشر شده است و برنامه های گالری به بیرون منتشر کنند .حتی اگر تمام این حرف ها شوخی باشد ف اما باز هم این گوشی هوشمند همانطور که از آن انتظار میرفت به کار خود ادامه داده است ، و شما میتوانید به راحتی این موضوع را امتحان کنید .اما نکاتی وجود دارد که بهتر از ادامه دادن به این کار بدانید .شما باید گوشی خود را روت کنید و ریکاوری آن را نصب کنید و باید ROm خود را از این طریق فلش کنید .نکته مهم و قابل ذکر این است که ROM نمیتواند از طریق Odin  نصب شود و گارانتی و ضمانت نامه آن پس از نصب از اعتبار آن ساقط خواهد شد . 
اگر شما تمامی این شرایط و ریسک ها را به جان میخرید ، میتوانید از طریق لینک هایی که وجود دارد آن را دانلود کنید و بر روی دستگاه خود نصب کنید .ما به زودی گزارش تست و آزمایش Android 4.3 را بر روی Galaxy S4 را برای شما خواهیم گذاشت ، پس با ما همراه باشید .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: