تصاویر جدید از Optimus G2 لو رفت
فون کلاب

تصاویر جدید از Optimus G2 لو رفت

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:31 - دو شنبه 10 تير 1392


بنظر می رسد ال جی از پنهان کردن گوشی Optimus G2 ناتوان شده باشد، زیرا این روزها خبرها و تصاویر زیادی از این گوشی به فضای مجازی درز پیدا می کند.

در تصاویر جدیدی که از این گوشی منتشر شده، دو دکمه در قسمت پشتی گوشی مشاهده می شود که دقیقا در زیر لنز دوربین قرار گرفته اند و دو حالت منفی و مثبت را نشان می دهند و فلاش دوربین نیز در بین این دو دکمه قرار گرفته است.

در تصویر تاری که از این گوشی منتشر شده این امر را نشان می دهد که این دو دکمه در واقع همان تنظیم کننده های صدا هستند که اکنون جایی جدید پیدا کرده اند. بنظر می رسد این دکمه ها در این قسمت عملکرد بهتر و راحت تری خواهند داشت، البته هنوز برای اظهار نظر کردن خیلی زود است.

بر اساس شایعات قبلی گوشی ال جی Optimus G2 از یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی بهره می برد که از پنل جدید ال جی در این زمینه استفاده می کند.

یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت 2.3 گیگاهرتزی حاکی از احتمال استفاده از چیپست کوالکام اسنپ دراگون 800 در این گوشی می باشد که البته هنوز مشخص نیست. 2 گیگابایت حافظه ی رم برای این گوشی در نظر گرفته شده و همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز روی این گوشی قرار گرفته که احتمالا رقیبی برای گوشی های گلکسی اس 4 و اچ تی سی وان خواهد بود.

در مورد زمان احتمالی عرضه ی اسمارت فون جدید ال جی، انتظار می رود کمپانی کره ای در تاریخ 7 آگوست در رویدادی که در شهر نیویورک برگزار می شود این گوشی را معرفی کند.

منبع





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: