نصب نرم افزارها بر روی کارت حافظه گلکسی اس 4
فون کلاب

نصب نرم افزارها بر روی کارت حافظه گلکسی اس 4

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:34 - دو شنبه 10 تير 1392


اگر به گوشی سامسونگ گلکسی اس 4 علاقه مند باشید احتمالا می دانید که این گوشی مقدار زیادی از حافظه داخلی را اشغال می کند و عملا دست شما را برای نصب بازی ها و برنامه های زیاد می بندد حتی با وجود اینکه یک نسخه 16 گیگابایتی را خریداری کرده اید.

اما کمپانی کره ای برای رفع این مشکل یک آپدیت منتشر کرد که در آن کمی از این حافظه اشغال شده را آزاد می کرد. اما علاوه بر این، کسانی که از این آپدیت استفاده کنند می توانند برنامه های خود را در کارت های حافظه SD نصب کنید. این آپدیت در کشور انگلستان منتشر خواهد شد.

آپدیت جدید باعث می شود تا تمام برنامه هایی که به میزان زیادی حافظه داخلی نیاز دارند بطور کامل و مطمئن بر کارت های حافظه خارجی نصب شوند و حافظه داخلی با ارزش گوشی حفظ شود. گفتنی است نسخه 16 گیگابایتی گلکسی اس 4 تنها 9 گیگابایت حافظه خالی را در اختیار شما قرار می دهد.

این آپدیت نرم افزاری کمی از این مشکلات را می کاهد اما باید بخاطر داشته باشید که تمام نرم افزارها امکان نصب بر روی کارت های SD را ندارند. همچنین این آپدیت به این گوشی قابلیت فیلمبرداری بصورت HDR را نیز می دهد و علاوه بر آن قسمت نوار وضعیت (status bar ) را نیز نیمه شفاف می کند.

سامسونگ بطور رسمی اعلام کرد که این آپدیت جدید برای کاربران گلکسی اس 4 ساکن انگلستان منتشر خواهد شد.

منبع

 

 


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: