هدفون های لمسی Privates
فون کلاب

هدفون های لمسی Privates

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:38 - دو شنبه 10 تير 1392

در هفته ی نمایشگاه CE، Outdoor Tech طیف وسیعی از محصولاتش را معرفی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، Outdoor Tech دستگاه ها و گدجت هایی را تولید می کند که کاربران می توانند در شرایط محیطی و فضاهای مختلف، از آنها استفاده کنند. جالب ترین محصولی که در این نمایشگاه ارائه شد، هدفون های Privates است.



این دستگاه بوسیله ی بلوتوث می تواند به گوشی هوشمند متصل شود و با کمک یک پد لمسی که روی خروجی گوشی سمت راست قرار دارد، کنترل شود. کاربران با حرکت دادن و تماس انگشت شان روی گوشی هدفون، می توانند آهنگ ها را عوض کنند و یا صدای آن را کم زیاد کنند؛ همچنین  یک دکمه مجزا، عمل شروع و یا توقف یک آهنگ و نیز اتصال به بلوتوث را انجام می دهد. با شارژ کامل دستگاه، کاربران می توانند چیزی حدود به 10 ساعت از آن استفاده کنند و از شنیدن موسیقی در فضای آزاد لذت ببرند. اگر در این میان تماس تلفنی برقرار شد، با فشار دادن یک دکمه در گوشه ی دستگاه می توانید به آن پاسخ  دهید.


با اتصال این هدفون ها به گوشی همراهتان، یک نشانگر سنجش در آن نمایش داده می شود و شما می توانید ببینید که چقدر از شارژتان باقی مانده است. اگر نخواهید از بلوتوث استفاده کنید، یک فیش جانبی 3.5 میلی متری برای اتصال به گوشی در اختیارتان است. Privates به گونه ای طراحی شده که فکر آسایش کاربرانش را برای جا به جایی دستگاه در همه جا کرده است؛ جنس این هدفون ها از پارچه ی کرباس است که به راحتی تا می شوند و برای مسافرت به خوبی قابل حمل هستند. قمیت این محصول 99.95 دلار است و در رنگ های سیاه، آبی، سبز و طلایی عرضه می شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: