معرفی هندزفری SBH52 توسط سونی
فون کلاب

معرفی هندزفری SBH52 توسط سونی

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:39 - دو شنبه 10 تير 1392


در رویدادی که اخیرا برگزار شد کمپانی سونی از یک وسیله جانبی دیگر برای گوشی های موبایلش رونمایی کرد. این هندزفری که SBH52 نام دارد و مخفف عبارت "هندست بلوتوثی هوشمند" می باشد بطور ویژه برای گوشی جدید این شرکت یعنی Xperia Z Ultra طراحی شده و با استفاده از فناوری بی سیم این هندزفری می توانید تماس های دریافتی را پاسخ دهید و بدین ترتیب نیازی نیست تا در هنگام مکالمه این اسمارت فون غول پیکر را به کنار گوش خود ببرید!

هندست جدید سونی از یک صفحه نمایش OLED بهره می برد که به اندازه ی کافی بزرگ هست تا اطلاعات تماس گیرنده را به خوبی نمایش دهد. همچنین از این صفحه نمایش می توانید اطلاعات دیگری نظیر، مشخصات فایل موسیقی در حال پخش، زمان و حتی پیام های متنی را نیز دریافت کنید.

بدنه ی SBH52 کاملا ضد آب بوده و از فناوری جدید NFC برای سرعت بخشیدن به اتصال برخوردار است.

این هندست بلوتوثی کوچک و جمع و جور از تکنولوژی جدید HD Voice نیز بهره می برد که البته ملزم به پشتیبانی شبکه مخابراتی شما از این فناوری می باشد. همچنین قابلیت بلوتوث چند نقطه ای نیز به شما امکان می دهد تا همزمان به دو دستگاه مختلف متصل شوید.

پشتیبانی از رادیوی اف ام نیز از دیگر امکانات این هندزفری می باشد. سونی برای کاربران ویدیویی تهیه کرده که این هندزفری را در استفاده ی واقعی نمایش می دهد.

هنوز قیمت مشخصی برای این مدل مطرح نشده اما انتظار می رود در سه ماهه سوم سال جاری شاهد ورود این هندست به بازار باشیم.

منبع





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: