سامسونگ رقیب دیرینه اش را شکست داد
فون کلاب

سامسونگ رقیب دیرینه اش را شکست داد

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:40 - دو شنبه 10 تير 1392

 طبق سازمان تحقیقات مبتنی بر نظر مصرف کنندگان در انگلستان با عنوان Which?، جدیدترین گوشی سامسونگ یعنی گلکسی اس4 مقام اول را در تست های انجام شده توسط این مرکز بدست آورد. از لحاظ سرعت ، زمان مکالمه و کاربری اینترنت، این گوشی سامسونگ بود که یک پله بالاتر از اپل و سایر رقبایش قرار گرفت؛  گوشی 9 ماهه ی اپل تنها در یک صورت جلوتر بود: زمان مورد نیاز برای شارژ گوشی.



 گروه مصرف کنندگان در وبلاگ خود در این باره می نویسند " با وجود اینکه گوشی آیفون 5 اپل در ماه فوریه، تاج پرفروش ترین گوشی های هوشمند را در جهان به سر داشت، اما بعد از آخرین انتشارش در سال جاری، خیلی خوش ندرخشید. ما آن را با جدیدترین گوشی های حال حاضر در بازار مقایسه کردیم که طی آن اپل مقام سال گذشته اش را از دست داد و در عوض، سامسونگ با سرعتی دو برابر خود را به جایگاه اول رساند." در یکی از تست های انجام شده با عنوان بهترین اجرا کننده، گوشی سامسونگ خیلی جلوتر از سایر شرکت ها قرار گرفت. در تست بعدی که از لحاظ عمر باتری گوشی ها را ارزیابی می کرد، باز هم گلکسی اس4 به لطف باتری 2600 میلی آمپر بر ساعتش با 1.051 دقیقه زمان تماس و 405 دقیقه استفاده از اینترنت، برنده ی بی چون و چرای این رقابت شد، که در مقایسه با آن باتری آیفون5، 1440 میلی آمپربر ساعت است.

 

البته در این میان اپل خیلی هم دست خالی از میدان نرفت و با 141 دقیقه، به عنوان سریعترین گوشی از لحاظ مدت زمان شارژ شناخته شد؛ در این مورد، گوشی سامسونگ با 164 دقیقه در مقام سوم قرار گرفت. با وجود این نتایج بدست آمده، شرکت اپل کمی به خودش می آید تا نسل بعدی تلفن های هوشمندش را با عمر باتری قوی تری روانه ی بازار کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: