شارژر Wireless Charging Plate و Wireless Charging Pillow
فون کلاب

شارژر Wireless Charging Plate و Wireless Charging Pillow

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:41 - دو شنبه 10 تير 1392

شرکت نوکیا جزء اولین تولیدکنندگان تکنولوژی Wireless Charging برای گوشی های هوشمند است و در زمینه تولید لوازم جانبی شارژرهای بی سیم دارای خط تولید جالبی است . ما در اینجا دو نمونه از آنها را در HQ داریم که با یکدیگر کار میکنند که وظیفه خود را بدون نیاز به سیم انجام میدهند . 
دو محصول Wireless Charging Plate و Fatboy-made Wireless Charging Pillow با یکدیگر به خوبی کار میکنند .Wireless Charging Plate کل عمل را در دست دارد اما اگر میخواهید گوشی خود را در بالش احاطه کنید میتوانید بشقاب را در داخل Wireless Charging Pillow قرار دهید و گوشی خود را بر روی آن رها کنید بدون اینکه نگران این موضوع باشید که گوشی تان ممکن است خراشیده شود .قیمت خرده فروشی Wireless Charging Plate برابر با 55 پوند و یا 68 یورو خواهد بود ولی اگر میخواهید آن را با Fatboy Pillow تهییه کنید باید قیمت 80 پوند و یا 100 یورو بپردازید .این قیمت برای یک دستگاه شارژر و یک بالش شاید زیاد باشد اما طراحی های زیادی برای به ثمر رساندن این دو محصول انجام داده شده است . 


طراحی و ارگونومی: 
هر دو این لوازم جانبی ها با رنگ های زرد روشن و براق اسپرت شده اند اما باز هم اگر کاربران مایل باشند میتوانند آنها را در رنگ های فیروزه ای ، قرمز ، سفید و سیاه تهییه کنند .هر دو آنها به خصوص با دستگاه های Nokia Lumia مناسب هستند اما با توجه به اظهاراتی که شده است این لوازم جانبی ها با سایر مانند LG Nexus 4 نیز به خوبی کار میکنند .وزن Nokia Wireless Charging Plate  برابر با 93 گرم است ، که از حد معمول و قابل قبول بیشتر است .ای دستگاه در عین حال جمع و جور است و زمانیکه زیر Lumia 920 قرار میگیرد به گونه ای ناپدید میشود .زمانیکه با Wireless Charging Pillow  جفت میشود بسیار آسانتر مورد استفاده قرار میگیرد و سود فوری آن این است که برای دستگاه فضای اضافی ای ایجاد میکند . Wireless Charging Plate باعث میشود گوشی کاربران در هنگام شارژ شدن فضای بیشتری داشته باشد ومانند لوازم جانبی Samsung Galaxy S4  چند سانتیمتر باعث نمیشود که دستگاه دیسکانکت شود . 
سامسونگ نیز میخواهد با تکنولوژی Wireless Charging در گوشی های Galaxy S4 از طریق کاور اضافی پشت و مشابه این کار را انجام دهد ،اگرچه ممکن است نتواند به این صورت و با این طراحی جمع و جور کار را به پایان برساند . از طرفی نوکیا رویکردها و روش های متفاوتی برای دستگاه های خود استفاده میکند . Lumia 920  دارای شارژر بی سیم است ، Lumia 820  نیاز به جایگزینی کاور باتری دارد و Lumia 720 نیاز به کلیپ( Clip) اضافی دارد . Nokia Wireless Charging Plate همراه با یک کانکتور شارژر 2.5 میلیمتری و یک کابل بلند است ( به طور دقیق 1.8 متر است ) که میتوانید آن را از پشت لوازم خانه رد کنید و لوازم جانبی ها را از روی میز خود کم کنید و میتواند  دستگاه شما را به راحتی شارژ کند . 


زمان شارژ : 
بیایید اعداد و ارقام را چک کنیم ، و ببینیم آیا plate از شارژرهای کابل متعارف بهتر است و یا خیر ! Wireless Charging Plate  در واقع کار خود را برای شارژ کردن Lumia 920  از باتری 0% به فول به خوبی انجام داده است . این دستگاه این کار را دقیقا در 2 ساعت و 40 دقیقه انجام میدهد ، که بیش از حد معقول است و در مقایسه با سامسونگ Wireless Charging Pad برای Samsung Galaxy S4 که در 1 ساعت و 10 دقیقه انجام میشود زیاد است .اما باید این نکته را در نظر داشته باشیم که باتری سامسونگ نسبت به Lumia 920 حدود 600 mAh بیشتر است .Plate دارای خروجی 750 mA نسبت به 1A است که در آداپتورهای مرسوم نوکیا در Lumia 920 است .بنابراین شارژرهای microUSB به طور قابل توجهی سریع تر از شارژرهای Lumia 920 کار میکند . خوب شارژرهای microUSB گوشی Lumia 920 را از 0 تا 100% در 1 دقیقه بیشتر از 2 ساعت شارژ میکند و این بدان معنی است که 39 دقیقه سریعتر از Wireless Charging Plate شارژ میکند .
 سخن پایانی :
 اگر شما میخواهید از شر سیم های اضافی بر روی گوشی های هوشمند خود رها شوید ، Wireless Charging Plate این کار را به خوبی انجام خواهد داد و نسبت به شارژرهای معمولی کار شما را به تاخیر نمی اندازد .اگرچه باز هم سیم وجود دارد اما به صورت مستقیم به به گوشی شما متصل نخواهند بود .همکاری Wireless Charging Plate  و Fatboy Pillow باعث ایجاد خلاقیت و سهولت استفاده برای شارژ شدن میشود . ممکن است این دستگاه ها لوازم جانبی های واجب و ضروری به حساب نیایند و قطعا به عنوان دستگاه جالب و سرگرم کننده محسوب میشوند .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: