دستگاه خورشیدی Waka Waka Power
فون کلاب

دستگاه خورشیدی Waka Waka Power

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:42 - دو شنبه 10 تير 1392

در سال گذشته ،لامپ Waka Waka که یک لامپ انرژی خورشیدی LED بود معرفی شد ، این لامپ برای خانه های جهان اول و هم جهان سوم طراحی شده است .در اواخر سال ، Waka Waka Foundation با موفقیت لامپ ها روبرو شد و محصول مشابه ای به نام Waka Waka Power را اختراع کرد .این دستگاه تنها نور تولید نمیکرد ، بلکه میتوانست به عنوان یک شارژر برای استفاده در دستگاه ها و گجت های الکتریکی به کار رود .گزارشی از این محصول منتشر شده است . 


ایده ای که در پشت Waka Waka Power بوده خیلی ساده به نظر میرسد . باید این دستگاه را در آفتاب قرار دهیم و به صورت خودکار این دستگاه شروع به شارژ شدن تا 2200 mAh میکند .چراغ چشمک زن بالای دستگاه نشان میدهد که آن با چه سرعتی در حال شارژ است ( یک سری از تک چشمک ها نشان دهنده این است که یه آرامی شارژ میشود ، دو چشمک نشان دهنده شارژ نرمال و سه چشمک نشان دهنده شارژ سریع است .) سرعت شارژ شدن را قدرت نور خورشید تعیین میکند . پس از گذشت هشت ساعت نور مستقیم آفتاب ، نیتواند شارژ کامل را انجام دهد . کاربر میتواند به سادگی با فشار دادن دکمه پاور میتواند دریابد دستگاه چه مقدار نیرو دارد . این کار توسط چهار لامپ که در بالای دستگاه تعبیه شده است نشان داده میشود و بسته به آنکه چه تعداد لامپ روشن میشود ، وضعیت باتری را نشان میدهد که برابر 25 ، 50، 75 و 100 درصد خواهد بود . 
اگر شما وقت آن را ندارید برای پر کردن شارژ باتری این دستگاه را در آفتاب قرار دهید ، میتوانید آن را از طریق پورت USB کامپیوتر در 4 ساعت شارژ کنید .در هر صورت ، زمانیکه آن به خوبی کار کند میتوانید گوشی و یا دیگر دستگاه های خود را از طریق پورت Waka Waka’s USB شارژ کنید .همچنین میتوانید لامپ های LED به شکل و مدل SOS چشمک زن درآورید . زمان اجرا برای LED به تنهایی میتواند در محدوده 20 پالس در ساعت در درخشان ترین حالت تا 200 ساعت در تنظیمات "Saver " خواهد بود .به گفته یکی از کاربران پس از آزمایش این دستگاه و قرار دادن آن در آفتاب ، حتی پس از گذشت 8 ساعت از اینکه این دستگاه در سقف با نور خورشید بدون وقفه قرار داشت ، بالاترین شارژ دریافتی تنها 75% بود .( سه لامپ) 



زمانیکه با یکی از گروه Waka Waka صحبت کردیم ، آنها توضیح دادند شاید دلیل آن دور بودن از شمال باشد . ( زیرا فرد استفاده کننده در ادمونتون کانادا در عرض جغرافیایی 53.5 درجه شمالی واقع شده است.) در مقابل " شارژ کامل در 8 ساعت " در شهر نیویورک که در 40 درجه قرار دارد آزمایش شده است .پس باید در استفاده از دستگاه های خورشیدی به این نکته ظریف دقت شود .همانطور که معلوم شده است ، شارژ 75 درصد برای شارژ کردن گوشی و دوربین کافی است .
یکی از ایرادهایی که به این محصول میتوان گرفت روش استفاده محدود آن است زیرا در وبسایت این شرکت طریقه استفاده و جزئیات مربوط به آن نوشته نشده است .زیرا برای اینکه بدانیم چگونه برای سوئیچ کردن بین سطوح نور خروجی زمان لازم است .به طور کلی این محصول جدید ، Waka Waka Power ، بسیار ما را تحت تاثیر قرار داده است .به نظر عالی می آید که فردی بتواند در هنگام کمپینگ از این دستگاه برای شارژ کردن استفاده کند و همچنین برای شب یک منبع نور محسوب شود .این دستگاه در شکل متفاوت عرضه میشود و همچنین ساخت ABS ، کمک میکند تا آن را خسارت مصون نگه میدارد .شما میتوانید این دستگاه را با قیمت 79 دلار خریداری کنید .بخشی از این پول برای مردم در کشورهای در حال توسعه خرج خواهد شد تا برای روشن ساختن منازلشان از نفت لامپ خطرناک استفاده نکنند .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: