تبلت Samsung Galaxy Tab 3 10.1
فون کلاب

تبلت Samsung Galaxy Tab 3 10.1

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:44 - دو شنبه 10 تير 1392

این روزها بازار محصولات جدید الکترونیکی حسابی گرم است و ما هر روز با انتشار ، شایعه و یا خبرهای متفاوتی در این زمینه روبرو میشویم .برای مثال در چند روز اخیر شرکت سونی چند عدد از محصولات جدیدش را بهع بازار منتشر کرده است . در حالیکه عده ای بی صبرانه منتظر گوشی هوشمند جدید این شرکت ؛ که عکس هایش در سایت ها و رسانه های خبری پخش شده است یعنی Sony Xperia Honami هستند . 
 اما شرکت سامسونگ نیز از این قافله عقب نمانده است . تبلت Samsung Galaxy Tab 3 10.1 یکی از بزرگترین عضو خط تولید Tab 3 جدید به حساب می آید ، ما تصمیم گرفتیم قبل از اینکه این محصول به صورت کلی تجزیه و تحلیل شود ویژگی های آن را برای شما بازگو کنیم . Galaxy Tab 3 10.1یکی از اولین تبلت های سامسونگ است که با چیپ ست Atom Z2560 جدید اینتل راه اندازی شده است و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا ببینیم چگونه میتواند با Samsung’s Android Jelly Bean و بهینه سازی TouchWiz کار کند . 


پردازنده Atom  دارای دو هسته 1.6 گیگاهرتز است و همچنین این تبلت دارای حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایت نیز میباشد . دوربین این دستگاه برابر با 3 مگاپیکسل است که میتواند ویدئوهای 720p را ضبط کند .درباره صفحه نمایش این دستگاه میتوان اضافه کرد که دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 800× 1280 پیکسل است و تا حدودی نازک است اما باز هم کیفیت تصویر زیبا با کنتراست عالی ، رنگ های شفاف و زاویه دید خوب است . 
در این تبلت سیستم عامل Android 4.2.2 Jelly Bean راه اندازی میشود و دارای TouchWiz نیز میباشد .Samsung Galaxy Tab 3 10.1 دارای ویژگی های بسیار جالبی است البته اگر این تبلت را از این دیدگاه نگاه کنید که دارای قیمت پایینی است جالبتر نیز میشود .اما واقعا رزولوشن پایین صفحه نمایش این معامله را خراب نمیکند ! در وبلاگ های بعدی که این محصول را به طور کلی بررسی کردیم دراین رابطه توضیح خواهیم داد .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: