تبلت مخصوص کودکان : LeapPad Ultra
فون کلاب

تبلت مخصوص کودکان : LeapPad Ultra

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:46 - دو شنبه 10 تير 1392

آخرین مدل تبلت مخصوص بچه ها از LeapFrog ، تبلت LeapPad Ultra است که دستگاه جدیدی است که دارای ویژگی اتصال Wi-Fi ، مرورگر وب امن برای کودکان ،همراه با صفحه نمایش بزرگتر و با رزولوشن بهتر در مقایسه با مدل های قبلی خواهد بود .اگر بخواهیم این تبلت را از نگاه کلی در نظر بگیریم باید بگوییم که این دستگاه نسبت به گذشته رشد زیادی کرده است ( هنوز هم به اندازه کافی سخت و محکم است که بچه ها هر آنچه بر رویش پرتاب کنند آسیبی نمی بیند .) این دستگاه میتواند به iPad شما میتواند استراحت کوچکی دهد تا از آسیب کودکان در امان باشد .  
همانطور که میدانید LeapPad Ultra به دنبال  LeapPad 2 منتشر شده است ، اما در یک نگاه اول میتوان متوجه میشویم که بیش از یک بروزرسانی ساده در این اختراع صورت گرفته است .این دستگاه دارای صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 600 × 1024 پیکسل است . به همین دلیل این تبلت بیشتر از اینکه به  LeapPad 2 شباهت داشته باشد شبیه یک تبلت استاندارد است .صفحه نمایش لمسی-نوری جدید آن به گونه ای طراحی شده است که میتواند با انگشت و هم قلم کار کند ؛ بنابرابن کاربران کمی میتوانند مهارت نوشتن خود را تمرین کنند .
 با تمام این تفاصیر ، قابلیت Wi-Fi و مرورگر وب ایمن کودکان از بزرگترین و برترین ویژگی این تبلت به حساب می آید .مرورگر LeapSearch توسط Zui مدیریت میشود و دسترسی به فیلم های متناسب با سن ، تصاویر و سایت های مختلف وب شخصا توسط تیم LeapFrog’s Learning Team اداره میشود .ویژگی Wi-Fi نیز اجازه میدهد کاربرانی که در کنار هم هستند بازی کنند . 


والدین نیز از طریق یک کد امنیتی چهار رقمی میتوانند از طریق قابلیت wireless محتویات LeapPad را دانلود کنند . که این شامل بیش از 800 بازی ، اپلیکیشن ، eBooks ، ویدئو و موسیقی است که که برای سنین بین چهار الی نه سال مناسب است .در حالیکه دوربین جلو و عقب و دستگاه ضبط ویدئو آن تنها 2 مگاپیکسل است ، کیفیت ویدئو بیشتر از LeapPad 2 است که دارای 240p بوده است و در این دستگاه به 480p رسیده است .حافظه داخلی آن نیز به 8 گیگابایت افزایش پیدا کرده است .MP3 پلیر نیز در حال حاضر به این محصول اضافه شده است ( در مدل های دیگر به صورت جداگانه فروخته میشود ) ، و از آنجایی که دارای باتری  lithium-ion است میتواند تا نزدیک 9 ساعت دوام داشته باشد . 
قرار است تبلت LeapPad Ultra در اواسط جولای با قیمت 150 دلار منتشر شود . اپلیکیشن های مرتبط با آن از 5 دلار آغاز میشود ،در حالیکه کارتریج های بازی در حدود 25 دلار به فروش می رسند .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: