نسخه سفارشی HTC One با طلای 24 عیار
فون کلاب

نسخه سفارشی HTC One با طلای 24 عیار

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:47 - دو شنبه 10 تير 1392


اگر فکر می کنید گوشی اچ تی سی وان گران است و به همین دلیل آن را خریداری نمی کنید باید بگوییم سخت در اشتباهید زیرا نسخه ای بسیار گران تر از آن نیز در راه است!

زمانی که کمپانی اچ تی سی گوشی پرچمدارش را معرفی کرد بسیاری از کاربران و کارشناسان مجذوب طراحی مستحکم و بدنه ی الومینیومی این گوشی شدند، اما آیا تا کنون به این فکر کرده اید که اگر پوشش طلا بر روی این گوشی کشیده شود چگونه بنظر خواهد رسید؟!

این دقیقا همان چیزی است که متخصصین جواهر در گلدجنی به آن پاسخ می دهند. این شرکت یک نسخه ی سفارشی از این گوشی را به بازار عرضه خواهد کرد که پوشش آن بجای آلومینیوم از طلای 24 عیار بوده و در یک پکیج بسیار حرفه ای و اشرافی عرضه می شود.

همانطوری که تا کنون باید حدس زده باشید، این گوشی به هیچ وجه قیمت مناسبی نخواهد داشت! البته هیچ کدام از گوشی های عرضه شده توسط این شرکت قیمت مناسبی برای اکثر کاربران نداشته اند.

نسخه 32 گیگابایتی گوشی اچ تی سی وان با پوشش طلای 24 عیار قیمتی معادل 1895 پوند خواهد داشت. اگر به رنگ طلای رزی علاقه دارید می توانید با آن رنگ سفارش دهید که البته باید 1995 پوند پرداخت کنید و اگر نسخه پلاتینیوم را پسندیده باشید باید مبلغ 2095 پوند را از جیب مبارک هزینه کنید!

منبع





نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت11:58---10 تير 1392
سلام وبلاگ زیبای داری سری به وبلاگ منم بزن وتو انجمن شرکت کن منتظرتان هستیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: