صفحه کلید جیبی برای گوشی های آیفون
فون کلاب

صفحه کلید جیبی برای گوشی های آیفون

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:49 - دو شنبه 10 تير 1392

وقتی که شرکت اپل در سال 2007، برای اولین بار گوشی های آیفون را معرفی کرد، انقلابی در صنعت گوشی های هوشمند به پا کرد: هیچ صفحه کلید و دکمه ی فیزیکی روی گوشی دیده نمی شد. شاید در ابتدا این یک اتفاق غیر معمول بود و تایپ کردن با آن بسیار عجیب به نظر می رسید. حالا برای خیلی ها تایپ با صفحه کلید لمسی گوشی آسان و سریع شده است، اما کاربرانی هم وجود دارند که نتوانسته اند به آن عادت کنند؛ لوازم جانبی مختلفی برای کمک به این مشکل تولید شده اند، اما یکی از بهترین آنها صفحه کلید بلوتوثی myType است.



این وسیله برای انواع گوشی های آیفون، آیپد و هر نوع گوشی هوشمند دیگری که مجهز به بلوتوث باشد، مناسب است. نکته قابل توجه در آن سایز بسیار کوچک آن است که در حالت بسته اندازه ی آن 6.8 در 3.6 در 35 میلی متر است و جنس آن از مواد نازک و انعطاف پذیر می باشد.
ویژگی های این ابزار به اینجا ختم نمی شود؛ این صفحه کلید بسیار مقاوم و بادوام است ، باتری آن از جنس لیتیوم یون است که گفته می شود تا هفته ها می تواند کار کند و فن آوری بلوتوث بکار رفته در آن، از نوع جدید و قدرتمند 3.0 است.
myType هنوز در دسترس کاربران نیست و محققان در حال کار بیشتری روی نمونه ی آن هستند، اما از Kickstarter هزینه مورد نیاز برای تولید آن را دریافت کرده اند. این صفحه کلید های جیبی در رنگ های مختلفی ارائه می شوند از جمله آبی، سبز، مشکی، سفید و صورتی.
احتمال می رود این محصول در آمریکا تا ماه اکتبر روانه ی بازار شود. آیا
myType می تواند آنگونه که باید، رضایت مشتریانش را جلب کند و راهی آسان برای تایپ کردن به آنها عرضه کند؟ فعلا باید تا روز انتشار آنها صبر کنیم.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: