قاب های ضد آب LifeProof
فون کلاب

قاب های ضد آب LifeProof

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:50 - دو شنبه 10 تير 1392

تصور کنید که یک بعد از ظهر لذت بخش را در کنار ساحل شنی دریا می گذرانید؛ نسیم خنک، هوای مطبوع، قدم زدن کنار ساحل... چه چیزی می تواند این روز خوب را برایتان خراب کند: وقتی که گوشی آیفون نازنین تان روی شن های ساحل بیافتد و یک موج کوچک آن را کاملا خیس کند! همین مشکلات باعث شد که ایده ی ساخت قاب های ضد آب، به ذهن تولید کنندگان برسد. محصولات زیادی نیز در این زمینه تولید شد، اما یکی از بهترین آنها کاورهای ضد آب Fre است که توسط شرکت LifeProof تولید می شود.



Fre جدیدترین لوازم جانبی ارائه شده توسط  LifeProof است که مانند سایر محصولات آن، از گوشی شما در برابر آب، گرد و غبار، برف و ضربه های شدید، محافظت می کند. Fre  باریکتر، سبکتر و مقاومتر از نمونه های قبلی است که در نمایشگاه CES 2013 نیز معرفی شده است. لوگوی اپل در پشت گوشی از طریق یک پنجره ی کوچک دیده می شود؛ خود گوشی نیز وقتی که درون قاب قرار دارد برای پاسخ دادن به تماس ها و شنیدن تماس ها و حتی موسیقی ، از طریق اسپیکرهایش به خوبی کار می کند. همانطور که اشاره شد، مهمترین خاصیت این وسیله، ضد آب بودن آن است؛



 بنا به تکنولوژی به  کار رفته در LifeProof، این قاب ها با استانداردهای IP-68 برای جلوگیری از هر گونه مواد بویژه آب، کاملا مطابقت دارند. Fre می تواند در عمق 6.6 foot  تا یک ساعت هم دوام بیاورد؛ تک تک قاب ها پیش از آنکه به دست مشتری برسند امتحان خود را پس می دهند. قطعا 79 دلار برای این کاورهای ضد آب و مقاوم، می تواند قیمت مناسبی برای محافظت از گوشی های گران قیمت شما باشد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: