اکسپریا Z Ultra رونمایی شد
فون کلاب

اکسپریا Z Ultra رونمایی شد

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:31 - سه شنبه 11 تير 1392

 به گزارش جی‌اس‌ام آریا، سونی مراسمی را در امارات و با حضور رسانه‌های منتخب خاورمیانه و افریقا برگزار نمود و در آن از فبلت جدید خود با نام Xperia Z Ultra رونمایی کرد. 

در معرفی این محصول، اعلام شد که اکسپریا Z Ultra فوق‌العاده باریک و زیبا است، اما این عامل باعث نشده تا دوام لازم را نداشته باشد. مدیر محصول موبایل سونی برای اثبات این موضوع در معرفی فبلت 6.4 اینچی این شرکت، آن را به شدت به دیوار کوبید و نشان داد این محصول علاوه بر ضد آب و ضد گرد و غبار بودن، در برابر ضربات احتمالی نیز بسیار مقاوم است.

او در ادامه به صفحه نمایش 6.44 اینچی اکسپریا Z Ultra اشاره كرد و تکنولوژی‌های Triluminos  و X-Reality را معرفی کرد که به بهبود کیفیت تصویر و همچنین نمایش دقیق رنگ‌ها کمک می‌کنند.

دوربین 8 مگاپیکسلی این گوشی دارای کیفیت بسیار بالا و قابل قبولی است و سرعت شاتر آن نیز بسیار سریع است. او گفت اکسپریا Z Ultra یک محصول ایده‌آل برای وب گردی، یادداشت برداری، چک کردن ایمیل، ایجاد اسناد مختلف و اموری از این دست است. 


هر چند این گوشی بزرگ است، اما به راحتی در جیب کت یا شلوار جا می‌شود. البته او به این موضوع نیز اشاره داشت که ابعاد بزرگ Z Ultra، باعث می‌شود استفاده از آن برای مکالمه تلفن مشکل شود و به همین دلیل سونی هدست بلوتوث خاصی را در نظر گرفته که به راحتی از آن می‌توان بدون نیاز به قرار دادن گوشی در مقابل صورت، برای تماس‌های تلفنی یا گوش دادن به موسیقی بهره برد.

در اين مراسم، سونی آزمايشهايی را ترتیب داد تا در آن از اکسپریا Z Ultra در شرایط مختلف مانند زیر آب، روی ماسه‌ها و موارد سخت دیگر استفاده کنند، شرایطی که بسیاری از گوشی های هوشمند امروزی توان تحمل آنها را ندارند.

Xperia Z Ultra باریک‌ترین و دارای بزرگ‌ترین صفحه نمايش Full HD در بین گوشی های هوشمند است.

ويژگی های منحصربفرد ديگر اين گوشی عبارتند از :

•  صفحه نمايش ۶.۴ اینچی TRILUMINOS™ Display برای تجهیزات قابل حمل با کیفیت Full HD 
•  تجربه سرگرمی بر روی صفحه نمايش بزرگ از موتور پردازش تصویر X-Reality 
•  فوق باریک، طراحی با دوام ضدآب و مقاوم در برابر گرد و غبار (IP55/IP58)
•  پردازشگر چهار‌ هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 800 با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز و 4G LTE برای عملکرد سریع
•  با هر نوع مداد و قلم‌های دیجیتالی و بعضی قلم‌های عادی بنویسید و طرح بکشید


مدیر بازاریابی Xperia گفت: "Xperia Z Ultra با داشتن دو ویژگی بزرگترین صفحه نمايش Full HD و باریک‌ترین گوشی هوشمند در جهان از تمامی رقبا پیشی گرفته و هیجان‌انگیزترین انقلاب در دستگاه‌های سرگرمی گوشی هوشمند با صفحه نمايش بزرگ به شمار می‌رود.

Xperia Z Ultra با بدنه‌ای به ضخامت ۶.۵ میلی‌‌‌متر و نیز وزن تنها ۲۱۲ گرم به منظور حمل و نقل بسیار آسان، فوق‌العاده باریک و سبک می‌باشد. 

جلو و پشت گوشی از شیشه آبدیده ساخته شده که با پنل OptiContrast™ سطحی یکپارچه را تشکیل داده و در یک قاب فلزی ظاهری خیره‌کننده را ایجاد می‌کند.

اين گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش در دسترس خواهد بود.

Xperia Z Ultra هم زیبا و هم بادوام است. این گوشی هوشمند با رتبه های IP55 و IP58 نه تنها در برابر گرد و غبار مقاوم است بلکه ضدآب نیز هست که این به شما آزادی عمل استفاده از آن را در هر مکانی می‌دهد. شما حتی می‌توانید با فیلمبرداری Full HD در زیر آب تجربه گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمايش بزرگ خود را به سطحی جدید ارتقا دهید. 


دوربین این گوشی به "Exmor RS برای موبایل"، HDR هم برای عکس و هم برای فیلم و نیز حالت خودکار فوق‌العاده که به طور خودکار هر زمان که لازم باشد HDR و کاهش نویز را فعال می‌کند، مجهز است. 

Xperia Z Ultra مجهز به سریع‌ترین پردازشگر تلفن‌ هوشمند، پردازشگر Qualcomm Snapdragon 800 با HD voice، است که به همراه حالت +ClearAudio و افزایش بلندی صدای Xloud متعلق به Sony، نه تنها سرعت و عملکردی متمایز را ارائه می‌کند بلکه صدا و کیفیت صوتی بی‌نظیری را فراهم می‌آورد.


Xperia Z Ultra سه ماهه سوم سال ۲۰۱۳ در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: