طرفدار گوشی‌های هوشمند هستيد!
فون کلاب

طرفدار گوشی‌های هوشمند هستيد!

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 11:37 - سه شنبه 11 تير 1392

 به گزارش جی‌اس‌ام آریا، براساس گزارش یک شرکت تحقیقاتی فناوری اطلاعات و ارتباطات، فروش تلفنهای هوشمند در سال 2013 در سراسر جهان رشدی بیش از 30 درصد خواهد داشت.


فروش تلفنهای هوشمند در سال 2013 به 958.8 میلیون دستگاه می رسد و این سال را به نخستین سالی تبدیل می کند که فروش تلفنهای هوشمند از تلفنهای ساده و بدون امکانات بیشتر شده است.

فروش اکثر این تلفنهای همراه در خارج از بازارهای اروپا و آمریکا رخ داده است، که این بازارهای درحال ظهور چین، هندوستان، برزیل، روسیه، اروپای شرقی، خاورمیانه و آفریقا خواهد بود که حدود 65 درصد از فروش های امسال را در بر می گیرند.

رشد فروش تلفنهای هوشمند تا حدی به علت قیمتها است که انتظار می رود در سال 2013 کاهش 9 درصدی داشته باشد. این درحالی است که قیمتها در سال 2012 کاهش هشت درصدی داشت.

کاهش قیمتها بازار تلفنهای هوشمند را به عرصه هایی باز می کند که نرخ اشباع آنها به علت قیمتهای بالای برندهای محبوب چون آیفون پایین بوده است.

بنگاه داده های بین المللی اشاره کرده است که رفتار کاربر از تلفنهای صوتی به مصرف و تولید داده تکامل پیدا کرده و امروزه ارسال نامه های الکترونیک، تصاویر و محتوای شبکه های اجتماعی اگر بیشتر از مکالمات تلفنی نباشد همپای آن کاربرد دارد. پذیرش روشهای مختلف برای استفاده از تلفنها نیز برحسب تقاضای مصرف کننده بیشتر شده که این امر به نوبه خود انگیزه ای برای ارائه استراتژیهای جدید فراهم کنندگان خدمات شده است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: