گوشی ارزان با سیستم عامل جديد
فون کلاب

گوشی ارزان با سیستم عامل جديد

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:4 - چهار شنبه 12 تير 1392

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، فایرفاکس برای توسعه جایگاه سیستم عامل خود در میان سایر OSهای مشهور در بازار از ظرفیت توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی در کنفرانس Goa هند استفاده می‌کند.

فایرفاکس به دنبال جلب دیدگاه‌های برنامه‌نویسان و توسعه دهندگان برنامه‌های کاربردی برای کنفرانس Goa در هند است تا به این واسطه بتواند فروشگاه برنامه‌های کاربردی خود را برای سیستم عامل‌اش توسعه دهد.

برنامه‌های کاربردی چون واتس‌آپ و بازی پرندگان خشمگین که به دلیل جذابیت تقریبا بر روی تمامی پلت‌فرم‌ها تعریف شده‌اند برای سیستم عامل این شرکت نیز توسعه یابند.


براساس اطلاعات تقریبا محرمانه‌ای که به بیرون درز کرده، این شرکت درصدد توسعه پلت‌فرم ویژه‌ای برای محصولات نرم‌افزاری خود است تا با توسعه تلفن همراه مختص به خود بتواند جامعه آماری از مشترکان را برای همیشه در دست داشته باشد و بر این اساس گویا شرکتی هندی به نام لاوا در حال کار بر روی گوشی هوشمند 50 دلاری برای این شرکت است.

البته هنوز اطلاعات دقیقی از زمان و نحوه برگزاری این رویداد در دست نیست ولی از اینکه فایرفاکس تمرکز خاصی بر روی توسعه نرم‌افزارهای کاربردی خواهد داشت شکی نیست چرا که تنها راه جلب نظر خریداران، فروشگاه نرم‌افزاری است که در کنار محصول به ارائه خدمت می‌پردازد که هرچه غنی‌تر باشد، در دید کاربران بیشتر جلوه می‌کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: