گوشی سونی با دوربين 20 مگاپيكسل
فون کلاب

گوشی سونی با دوربين 20 مگاپيكسل

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:7 - چهار شنبه 12 تير 1392

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، تصاویر واضح تر و جدیدتری از اکسپریا هونامی در اینترنت منتشر شد.
چند روز گذشته تصاویر اولیه از محصول در حال ساخت سونی با نام اکسپریا هونامی یا همان Xperia 1i در اینترنت منتشر شد. این گوشی که دارای ویژگی های بسیار جدید و بی نظیر می باشد توانست کاربران بسیاری را به خود جلب کند.


هم اکنون تصاویر بیشتری از این تلفن همراه هوشمند به بيرون درز كرده است. اکسپریا هونامی دارای دوربین 20 مگاپیکسلی می باشد و پردازنده به کار رفته در آن چهار هسته ای و دارای سرعت 2.3 گیگاهرتز است.

پردازنده Snapdragon 800، سنسور 20 مگاپیکسلی با وضوح 5248 در 3936 که با استفاده از سیستم سوپر رزولوشن با کیفیت باورنکردنی 4k (رزولوشن 4000 در 2000) با نسبت 2 به 1 تصویربرداری می‌کند. از امکانات دیگر این سنسور قابلیت ثبت تصاویر تا ایزو 12800 و سیستم ضد لرزش دست قدرتمند Steadyshot است.

همچنین سونی API جدیدی برای دوربین خود طراحی نموده که امکان اضافه کردن امکانات جدید یا به اصطلاح Add-on را به سیستم تصویر برداری میدهد. نام این امکان Xperia camera Add-ons می باشد.

از نمونه این امکانات می‌توان به واقعیت مجازی و پردازش تصویر و خواندن اطلاعات(تشخیص مکان، QR و غیره) اشاره کرد که در تصاویر این خبر می‌توانید آنها را مشاهده کنید. سرویسهای سونی از جمله Unlimited Music نیز مثل همیشه در این گوشی حضور خواهند داشت.

این گوشی ضد آب، ضد گرد و غبار (IP58)، ضخامت 9 میلی‌متر، بدنه از جنس آلومینیوم، شیشه و آلیاژ فلزی است و با سیستم عامل اندروید 4.2.2 کار می کند دارای حافظه رم 2 گیگابایتی است و صفحه نمايش 5 اینچی با وضوح 1080 روی آن نصب شده است.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: