احتمال عرضه گلکسی Ace 3 و گلکسی تب 3 در ژوئن
فون کلاب

احتمال عرضه گلکسی Ace 3 و گلکسی تب 3 در ژوئن

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 18:43 - سه شنبه 14 خرداد 1392

 

 
بنظر می رسد گلکسی اس 4 مینی و گلکسی اس 4 مگا تنها محصولاتی نباشند که سامسونگ آنها را در ماه آینده معرفی می کند. گلکسی تب 3 ده اینچی و گلکسی ایس 3 نیز به این صف اضافه شده اند.
 

 

اخیرا شایعاتی از یک وب سایت روسی تحت عنوان های تک میل به بیرون درز پیدا کرد که ادعا نمود گلکسی تب 3 در ماه ژوئن عرضه خواهد شد و با توجه به شایعات قبلی این محصول از نسخه 4.2 اندروید جلی بین بهره می برد.

تبلت گلکسی تب 3 دارای یک صفحه نمایش 10 اینچی با رزولوشن 1280x800 می باشد. یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتزی به همراه 1 گیگابایت حافظه رم وظیفه پردازش اطلاعات را در این محصول بر عهده خواهند داشت. این تبلت در دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی عرضه می شود که البته تا حد زیادی این اطلاعات با چیزهایی که در گذشته به گوش می رسید مطابقت دارد.

مدتی پیش مشخصات گوشی گلکسی ایس 3 نیز به بیرون درز پیدا کرده و حاکی از آن بود که این گوشی هوشمند منطقه ارزان قیمت ها را هدف قرار گرفته و اکنون با اطلاعات جدیدی که منتشر شده می توان به مطابقت آن با چیزهایی که در گذشته شنیده شد، اذعان داشت.

این گوشی از یک صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن 800x480 بهره می برد و مشخصات سخت افزاری اصلی آن شامل یک پردازنده دو هسته ای 1 گیگاهرتزی، 1 گیگابایت حافظه رم، دوربین 5 مگاپیکسلی و 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی می شود.

بنا به گفته این وب سایت، این گوشی قیمتی معادل 315 دلار خواهد داشت و احتمالا ابتدا در اروپا عرضه می شود و سپس به سایر مناطق عرضه خواهد شد.

منبع

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: