نخستین ساعت هوشمند جهان عرضه شد
فون کلاب

نخستین ساعت هوشمند جهان عرضه شد

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:11 - چهار شنبه 12 تير 1392

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، یک گروه از دانشجویان هندی با پیشی گرفتن از بزرگان فناوری چون اپل، گوگل و سونی نخستین ساعت هوشمند جهان را عرضه کردند.

اولین ساعت هوشمند جهان که آندرویدلی نام دارد مجهز به بلوتوث، جی پی اس، وای فای و دوربین است. این ساعت 230 دلاری را می توان با وارد کردن یک سیم کارت برای انجام تماسهای تلفنی و ارسال پیامهای متنی مورد استفاده قرار داد. حافظه داخلی این ساعت 16 گیگابایت است.

اگرچه سایر ساعتهای هوشمند می توانند به صورت وایرلس با تلفنهای هوشمند ارتباط برقرار کند، ساعت هوشمند اندرویدلی نخستین ساعتی است که به طور کاملا مستقل عمل می کند.

اندرویدلی دارای یک صفحه نمایش 2 اینچی است و کیفیت تصاویری که با دوربین آن گرفته می شود به 2 مگابایت می رسد.


این ساعت هوشمند به نسخه 2.2 اندروید مجهز شده و دارای یک اسپیکر، دوربین، میکروفن داخلی است و می توان آن را به یک سوکت USB متصل کرد تا به عنوان یک دستگاه ذخیره اطلاعات مورد استفاده قرار گیرد.

اندرویدلی ایده چهار دانشجوی هندی است. آنکیت پرادهان توسعه دهنده نرم افزار، پاونیت سینگ پوری متخصص ارتباطات و آپوروا سوکانت وکیل و سیدهانت واتس نوجوان 17 ساله نخستین ساعت هوشمند جهان را عرضه کرده اند.

سوکانت گفت: در بازار محصولات دیگری هم در این زمینه وجود دارد اما اکثر آنها خود را با یک تلفن هوشمند همزمان سازی می کنند. اما ما سیستم عامل اندروید را به یک مدار کوچکتر منتقل کردیم و یک تلفن قابل پوشیدن ساختیم.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: