راهی برای نجات نوكيا
فون کلاب

راهی برای نجات نوكيا

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:14 - چهار شنبه 12 تير 1392

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، در سال های اخير و با رونق گرفتن بازار گوشی های هوشمند، گوشی های شركت نوكيا محبوبيت كمتری نسبت به رقبای خود داشته اند و كارشناسان با بررسی جوانب مختلف سيستم عامل اين گوشی ها را دليل اصلی اين عامل مي دانند.

http://static.mobile.ir/Static/upload//Nokia-at-MWC-2013.jpg


به عقيده كارشناسان اصرار نوكيا در استفاده از سيستم عامل ويندوزفون شركت مايكروسافت در گوشی های هوشمند خود، نه تنها نتيجه ای برای اين شركت نداشته و بلكه موجبات شكست آن را در بازار موبايل به وجود آورده است. بنابراين و بر طبق اظهارنظر كارشناسان تنها راه نجات اين شركت در زمينه گوشی های هوشمند استفاده از سيستم عامل اندرويد است.

مرکز تحقيقاتی Bernstein Research اصرار دارد که نوکیا باید پیش از بروز مشکلات جدی‌تر به فکر چاره باشد. شرکت نوکیا این روزها از بازار گوشی‌های معمولی حذف شده است و تغییر استراتژی‌های آن برای حضور در بازار جهانی در راستای عرضه گوشی‌های مبتنی بر ویندوزفون و پشتیبانی از آن‌ها هزینه‌های سنگینی به این شرکت تحمیل کرده است که می‌توان نتیجه گرفت برای بهبود شرایط آن تقریبا دیر شده است.

شرکت نوکیا این روزها تلاش می كند تا با تمركز بر گوشی‌های معمولی مشکلات مالی خود را حل کند و به تازگی یک گوشی ارزان قیمت را با نام Asha 501 عرضه کرده است. اما بازار گوشی‌های معمولی که می توان گفت تا چندی پیش به طور کامل در انحصار نوکیا بود، مشکلاتی را پیش‌رو دارد.

طبق آمارها نوکیا در بخش گوشی‌های هوشمند عملكرد خوبی نداشته و عرضه گوشی‌های هوشمند آن در اروپای غربی کاهش 30 درصدی داشته است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: