زمان شارژ شدن گوشی های هوشمند با Practical Meter
فون کلاب

زمان شارژ شدن گوشی های هوشمند با Practical Meter

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:24 - چهار شنبه 12 تير 1392

شارژ کردن روزانه گوشی های هوشمند بخشی از زندگی بیشتر افراد را به خود اختصاص داده است .اما از آنجایی که صفحه نمایش دستگاه ها معمولا به کاربرشان میگوید که دستگاه در حال شارژ شدن است اما نمیگوید چه مدت طول میکشد تا شارژ به 100 درصد برسد .این همان جایی است که Practical Meter وارد عمل میشود . 


با توجه به استانداردهای مختلف USB ، فهمیدن این نکته سخت است که چه واتی از طریق پورت های مختلف USB تحویل داده میشود .برای مثال ،به طور کلی خروجی پورت های USB کامپیوترهای خانگی کمتر از شارژرهای دیواری هستند .Practical Meter دستگاهی است که به پورت USB وصل میشود تا نظارت کند چه مقدار وات وارد دستگاه کاربران میشود .بر اساس این اطلاعات ، میله ها زمان شارژ را نشان میدهند .بر روی دستگاه 5 بار ( علامت ) نشان داده شده است ، هر کدام از آنها نماینده 1 وات از قدرت است .پس اگرچه باز هم این دستگاه نمیگوید چه مقدار طول میکشد که شارژ انجام شود ، اما ایده ای بر اساس وات به کاربر خواهد داد . 
به عنوان مثال ، یک پورت که 5 وات از قدرت را ارائه میکند ( که حداکثر واتی است که بیشتر شارژرهای گوشی های هوشمند نیاز دارد ) چراغ هر 5 بار را روشن میکند و نشان دهنده این موضوع است که زمان شارژ در حدود 1.5 الی 2 ساعت خواهد بود .اگر پورت خروجی تنها 1 وات داشته باشد ، پس فقط یک چراغ روشن میشود و نشان دهنده آن است که زمان شارژ حدود 8 ساعت خواهد بود .به همراه این دستگاه نظارت ، شرکت تولید کننده آن همچنین کابل 3 در 1 ارائه میکند که ویژگی های کانکتور mini و micro USB و کانکتور 30-pin Apple dock خواهد داشت . این دستگاه ویژگی های کانکتور Lightning را ندارد ، در نتیجه صاحبان iPhone 5 نیاز به آداپتور دارند .سازندگان این دستگاه ادعا میکنند که کابل ها در جهت بهینه سازی در سرعت شارژ ساخته شده اند . 



مخترع Practical Meter و کابل ها، David Toledo ،تلاش میکند بودجه این ایده را در Kickstarter بدست آورد .این پروژخ با هدف نسبتا کم 9999 دلاری آغاز شد ، و به سرعت به آن اضافه شد . حامیانی که میخواهند هر دو محصول ، Practical Meter و کابل ها را دریافت کنند باید 19 دلار بیعانه پرداخت کنند .خریداران برای خرید آن میتوانند 7 دلار بپردازند .دستگاه Practical Meter در ابعاد 44× 19 میلیمتر است و دارای وزن 8.5 گرم است و کمتر از یک دهم وات مصرف میکند .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: