تیم کوک: اندروید وسیع است اما لزوما برنده نیست
فون کلاب

تیم کوک: اندروید وسیع است اما لزوما برنده نیست

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 18:45 - سه شنبه 14 خرداد 1392

 

 
Tim Cookمدیر عامل شرکت اپل، حتی با وجود در اختیار بودن سهم زیادی از بازار در دستان اندروید، معتقد است شرکتش در حوزه اسمارت فون ها و تبلت ها پیشتاز است.
 

 

وی در جریان رقابت اپل در یک کنفرانس سالیانه اعلام کرد که اپل هنوز هم بهترین کمپانی در تکنولوژی محسوب می شود. برای ما هیچگاه برنده شدن کمیت نبوده است. بدون شک ما بهترین کامپیوترهای شخصی را می سازیم اما به هیچ عنوان بیشترین میزان تولید را نداریم و همین امر در سایر بخشها نظیر پخش کننده های موسیقی نیز وجود دارد. در زمینه گوشی های همراه نیز ما بهترین را می سازیم ولی نه بیشترین را !

 

این گفته ها بنظر ادعاهایی کاملا یک طرفه می باشند و قطعا صاحبان گلکسی اس 4، اچ تی سی وان، اکسپریا زد و لومیا 920 این حرف که آیفون 5 بهترین گوشی هوشمند در بازار است را قبول ندارند.

به اعتقاد کوک، کاربران آیپد نسبت به دارندگان تبلت های اندرویدی، تعامل بیشتری دارند و از آیپد بیشتر استفاده می کنند.

ما به میزان استفاده ها نگاه می کنیم، چیزی که مشتریان انجام می دهند. مطالعه ای که اخیرا انجام شده نشان می دهد تراکنش های مالی در آیپد تقریبا دو برابر بیشتر از کل دستگاه های اندرویدی می باشد. من به شخصه از آیپد خودم برای پردازش اطلاعات مورد نیازم استفاده می کنم و واقعا زندگی مرا تحت تاثیر قرار داده، اما هیچ گاه چنین چیزی را از یک کاربر تبلت اندرویدی نخواهید شنید!

اما به نظر می رسد این صحبت های تیم کوک چندان هم بیراه نباشند زیرا طبق نظرسنجی های انجام گرفته محصولاتی که اپل تولید می کند در بین مشتریان از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار می باشند.

منبع

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: