زندانی شدن نوجوان در هنگام بازی آنلاین
فون کلاب

زندانی شدن نوجوان در هنگام بازی آنلاین

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:28 - چهار شنبه 12 تير 1392

کسانیکه بازی های چند نفره انجام میدهند با تجربیات گوناگونی از حواشی این بازی ها روبرو میشوند . در طول دوران بازی های آنلاین چند نفره ، صحبت های بیهوده زیادی ممکن است رد و بدل شود .اما ممکن است بسیاری از این صحبت ها به عنوان شوخی و یا مزاح گفته شود و یا فقط مربوط به همان زمان خاص باشد .اما همین صحبت ها برای فردی مشکل ساز شده است . یک نوجوان تگزاسی حدود چند ماه است که به دلیل صحبت های خود در زمان بازی League of Legends در زندان نگه داری میشود .به گفته او و خانواده او این صحبت ها به عنوان شوخی و نیشدار زده شده است . 


این نوجوان که  Justin Carter نام دارد در حال بازی بود که فردی او را " دیوانه " خطاب کرده است . کارتر در جواب او میگوید :" اوه ، بله من واقعا آشفته و دیوانه هستم ، و میخواهم به مدرسه ای پر از کودک بروم و به همه آنها شلیک کنم و قلب آنها را بخورم " اما او بعد از آن از کلمات" lol " , "jk" استفاده کرده است که نشان دهنده این موضوع است که او شوخی کرده است .با این حال یک زن کانادایی پس از خواندن این کامنت ها فکر کرده است که این حرف ها شوخی نبوده است و اتفاقا کارتر در نزدیکی یکی از مدارس ابتدایی ایستاده بوده است درنتیجه این زن به پلیس گزارش میدهد . 
پس از این گزارش ، کارتر توسط پلیس دستگیر شد و از آن زمان تا کنون در زندان به سر میبرد و مقامات او را به اتهام تروریست معرفی کرده اند و اگر گناه او ثابت شود او باید 8 سال دیگر نیز در زندان بگذراند . آیا شما فکر میکنید صحبت هایی که در این موقعیت ها زده میشود باید جدی تلقی شوند ، و آیا فکر میکنید پس از اتفاقات اخیر گفته های کارتر درست بوده است ؟ نظر شما چیست ؟




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: