هوآوی Ascend P6 و نسخه ای خالص از اندروید
فون کلاب

هوآوی Ascend P6 و نسخه ای خالص از اندروید

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:29 - چهار شنبه 12 تير 1392


ظاهرا گوشی جدید کمپانی هوآوی تحت عنوان Ascend P6 نیز به لیست گوشی هایی می پیوندد که از نسخه ی Google Edition یا به اصطلاح نسخه ای با تجربه ی خالص از اندروید برخوردار هستند.

مدیر عامل این کمپانی در مصاحبه با یکی از سایت های فعال در زمینه موبایل اعلام کرد که این کمپانی صحبت هایی را با گوگل داشته که طی آن امکان عرضه ی یک نسخه ی اختصاصی گوگل از P6 بوجود آید. وی گفت: ما با گوگل صحبت هایی داشتیم تا این امکان را بررسی کنیم و در صورت صلاح دید این کمپانی این نسخه ی ویژه را به بازار عرضه کنیم.

گفتنی است نسخه هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند از صفحه نمایش 4.7 اینچی و رابط کاربری اختصاصی هوآوی موسوم به Emotion بهره می برند، اما اگر این نسخه ی جدید ارائه شود از رابط کاربری پیش فرض اندروید استفاده خواهد شد.

مدیر عامل هوآوی در این باره اشاره کرد: ما بارها گفتیم که رابط کاربری اختصاصی Emotion صدها امکان و بهبود جدید را به نسخه پیش فرض اندروید اضافه می کند و بسیاری از مشکلاتی که کاربران در گوشی های نکسوس دارند را به لطف این رابط کاربری تجربه نخواهند کرد، اما به هر حال همواره تمایل داشتیم به خاطر توسعه بیشتر اندروید در گوشی های هوآوی یک نسخه ی ویژه گوگلی نیز عرضه کنیم.

نسخه ویژه ی گوگل ادیشن اولین بار در کنفرانس احتصاصی گوگل تحت عنوان Google I/O که در ماه گذشته برگزار شد با رونمایی از این نسخه از گوشی گلکسی اس 4 رونمایی شد که در آن از همان رابط کاربری که در گوشی های نکسوس دیده می شد بهره گرفتند.

منبع

 


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: