Xperia Z Ultra گرانترین گوشی انگلستان
فون کلاب

Xperia Z Ultra گرانترین گوشی انگلستان

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:30 - چهار شنبه 12 تير 1392


اسمارت جدید سونی تحت عنوان Xperia Z Ultra که اخیرا رونمایی شد توسط یکی از خرده فروشان غیر وابسته ی انگلستان 599 پوند قیمت گذاری شد که فوق العاده بالا محسوب می شود.

این فبلت 6.4 اینچی با پردازنده چهارهسته ای که در هفته ی پیش مشخص شد که توسط اپراتور Clove در این منطقه بصورت پیش خرید قابل تهیه خواهد بود، به احتمال زیاد در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

اگر 614 پوند، قیمتی که سونی از آن صحبت می کند و بطور رسمی اعلام کرده است و در منطقه اروپای شرقی به این قیمت به فروش خواهد رسید، حقیقت داشته باشد، بدین ترتیب نسخه 16 گیگابایتی این گوشی گرانترین اسمارت فون موجود در بازار لقب خواهد گرفت.

گلکسی نوت 2، فبلتی که رقیب مستقیم آن به حساب می آید، در حال حاضر با قیمت 400 پوند به صورت آنلاک شده فروش می رسد. این در حالی است که نسخه 16 گیگابایتی گوشی های اپل آیفون 5 به ترتیب 529 پوند بصورت قراردادی و گلکسی اس 4 به قیمت 519 پوند در حال فروش هستند.

اما طرفداران سونی در ازای پرداخت بیش از 600 پوند چه چیزی بدست می آورند؟ خب یک صفحه نمایش غول پیکر با کیفیت 1080p به همراه جدیدترین تکنولوژی های تصویری سونی، چیپست قدرتمند اسنپ دراگون 800 با پردازنده چهار هسته ای 2.2 گیگاهرتزی، مقاومت در برابر آب و گرد و خاک با تاییدیه های IP55 و IP58 و اندروید 4.2.2 چیزهایی هستند که در این گوشی-تبلت باید به دنبال آن باشید!

منبع

 


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: