تبلت PlayBook به بلک بری 10 آپدیت نمی شود
فون کلاب

تبلت PlayBook به بلک بری 10 آپدیت نمی شود

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:31 - چهار شنبه 12 تير 1392


اخباری که این روزها از کمپانی بلک بری منتشر می شوند همه را آزرده خاطر می کند اما بنظر می رسد دارندگان تبلت پلی بوک این کمپانی بیش از همه ناراحت باشند.

در مراسمی که در آن میزان درآمد فصلی بلک بری بیان می شود، مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که تبلت پلی بوک این کمپانی به نسخه 10 سیستم عامل بلک بری آپدیت نخواهد شد.

وی گفت: علی رغم تلاش و زمان های زیادی که صرف بهینه سازی این سیستم عامل برای این تبلت نمودیم، اما آن سطح از تجربه ی لذت بخش که باید برای کاربر فراهم شود، محقق نشد و بنابراین تصمیم سختی را اتخاذ کردیم و متاسفانه این نسخه از سیستم عامل را برای این تبلت منتشر نخواهیم کرد. البته به هر حال پشتیبانی از این تبلت را همچنان بر روی همان نسخه از سیستم عامل انجام خواهیم داد.

این تصمیم با توجه به وعده ای که بلک بری به این کاربران مبنی بر انتشار آپدیت جدید برای آنها  در ماه ژانویه داده بود ناراحتی زیادی را برای دارندگان پلی بوک به ارمغان خواهد آورد.

گفتنی است که بلک بری روزگار خوبی ندارد و در فصل گذشته نیز ارزش سهام آن به شدت افت کرده بود. این کمپانی تنها در سه ماهه گذشته تنها 100 هزار تبلت و 2.7 میلیون دستگاه گوشی بلک بری 10 را به فروش رساند که رقم های بسیار کمی محسوب می شوند.

منبع





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: