تصویر Verzion HTC One : تاریخ انتشار را نشان داد .
فون کلاب

تصویر Verzion HTC One : تاریخ انتشار را نشان داد .

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:33 - چهار شنبه 12 تير 1392

در اوایل امروز ، تصویری از Verizon HTC One به بیرون درز کرد که به لطف افشا کننده دستگاه های آندرویدی این اتفاق رخ داد .ما در گزارشات قبلی در این زمینه مطالبی را توضیح داده بودیم اما کسانیکه در TechnoBuffalo با نگاهی نافذ نکات بسیار کلیدی و جالبی را در این زمینه تصویر تبلیغاتی به بیرون درز شده بیان کرده اند . 


همانطور که در تصویر مشاهده میکنید ، تقویم این گوشی هوشمند تاریخ " پنجشنبه ، 5 سپتامبر " را نشان میدهد ، و جالب است که بدانید 5 سپتامبر امسال نیز پنجشنبه خواهد بود .بنابراین آنها از این بیانات نتیجه گیری کرده اند که HTC اشاره کرده است که تاریخ انتشار محصول HTC One در شبکه Verzion در 5 سپتامبر خواهد بود . اما همانطور که بیشتر توجه کنید متوجه خواهید شد که در تصویر درجه حرارت 85 را خواهید دید . به صورت تصادفی درجه حرارت هوا در اوایل ماه سپتامبر در شیکاگو بالا خواهد رفت . 
با توجه به این اظهارات به نظر میرسد HTC One راهی بس طولانی را برای انتشار باید سپری کند تا به مرحله قابل دسترس شدن برسد ، اما ما هنوز هم در رابطه با تاریخ 5 سپتامبر زیاد مطمئن نیستیم زیرا خوب میدانیم که هم HTC  و هم Verzion میخواهند این دستگاه را هر چه زودتر برای مشتریان خود عرضه کند ، به خصوص آنها عجله دارند این دستگاه قبل از اعلام گوشی iPhone جدید صورت گیرد .انگار راهی جز صبر کردن برای ما باقی نمانده است تا ببینیم در چه زمانی HTC و یا Verzion تاریخ انتشار HTC one را اعلام میکنند اما در کنار آن گوشه چشمی به تاریخ 5 سپتامبر نیز داشته باشید .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: