فبلت های ارزان قیمت Cube Pepper
فون کلاب

فبلت های ارزان قیمت Cube Pepper

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:35 - چهار شنبه 12 تير 1392

همانطور که می دانید این روزها قیمت گوشی های هوشمند و فبلت ها تقریبا بالاست و یا اگر صحبت از محصولات ارزان قیمت بشود، همیشه این نگرانی برای مصرف کنندگان وجود دارد که گوشی ای با کیفیت نرم افزاری یا سخت افزاری پایین خریداری کرده اند. اما یک شرکت چینی به نام Cube این قاعده را بر هم زده است و دست به تولید فبلت هایی با قیمت مناسب  زده است.



از آنجا که فعالیت  های سال گذشته ی این شرکت برای تولید تبلت های اندرویدی با نمایشگرهای با کیفیت و با قیمت مناسب، توانست جایگاه خوبی را در عرصه ی تکنولوژی بدست آورد، مسئولین را بر آن داشت تا شانس خود را در تولید فبلت نیز امتحان کنند. Cube Pepper یک فبلت چهار هسته ای با صفحه نمایش 5.5 اینچی است که از کیفیت 720p برخوردار است. همانطور که اشاره شد، این فبلت مجهز به یک پردازنده ی چهار هسته ای 1.2 گیگا هرتزی و MT6589 می باشد؛ اگر چه این پردازنده در حد نمونه های غول پیکر بازار نیست و شاید جوابگوی همه ی نیازهای شما از جمله بازی های سنگین نباشد، اما می تواند به خوبی از پس کارهای روزمره ی شما بربیاید.



یک نکته مثبت در این دستگاه شارژ آن است که از باتری قدرتمندی تشکیل شده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه عبارتند از رم 1 گیگا بایتی، حافظه ی داخلی 4 گیگا بایتی، سیستم عامل اندرویدی جلی بین 4.1 و یا احتمالا 4.2، باتری 2500 میلی آمپری، کارت حافظه میکرو اس دی، و... و البته مهمترین بخش مربوط به این محصول قیمت آن است؛ گفته می شود این فبلت های 5.5 اینچی قرار است با قیمت تنها 161 دلار وارد بازار شوند و خوب برای تایید و صحت همه ی این اطلاعات باید تا زمان معرفی این محصول که احتمالا اواخر تابستان است، صبر کنیم.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: