اپدیت جدید Google Glass
فون کلاب

اپدیت جدید Google Glass

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:36 - چهار شنبه 12 تير 1392

مدتی بود که درباره عینک گوگل خبر جدیدی نشنیده بودیم اما از زمانیکه Google Glass به دست توسعه دهندگان رسیده است ، شرکت گوگل به صورت مداوم و پیوسته در پیشرفت آن Hاقدام کرده است و در هر ماه آپدیت های جدیدی منتشر میکند .در آخرین آپدیت ها ، این شرکت چندین ویژگی جدید را معرفی کرده است که باعث شده است این دستگاه قابل استفاده تر شود . 
یکی از بزرگترین ویژگی های آپدیت جدید حضور مرورگر وب کامل است . از اکنون کاربران میتوانند به راحتی در وب جستجو کنند و همچنین میتوانند لینک های متعددی را در مرورگر وب باز کنند .به جای اسکرول در صفحه ، کاربران تنها با تکان دادن انگشت خود میتوانند این کار را انجام دهند .همچنین اگر آنها میخواهند بر روی صفحه ای زوم کنند میتوانند با ضربه دو انگشت میتوانند به خواسته خود برسند . جالب است بدانید که اگر میخواهید در صفحه حرکت کنید میتوانند دو انگشت خود را نگه دارند و سر خود را به اطراف حرکت دهند و فوکوس در طول صفحه پدید خواهد آمد . 



یکی دیگر از قابلیت های قابل ذکر ،ویژگی هندزفری آن است . اکنون کاربران میتوانند پیام ها  بر روی گوشی بخوانند و یا تماس ها را پاسخ دهند و این کارها را تنها با صدا انجام دهند و بگویند " اکی عینک ، بلند بخوان " و یا " اکی عینک ،تماس را پاسخ بده " . حتی کاربران میتوانند عکس ها و تصاویر مورد نظر خود را با مخاطبان خاص تنها با ذکر نامشان به اشتراک بگذارند . 
در نهایت ، عینک گوگل در حال حاضر به کاربران اجازه میدهد به جای تنها 10 فرد از مخاطبان خود به کل لیست مخاطبین گوگل دسترسی داسته باشند. این آپدیت ها در حال حاضر در حال اجرا است و پس از گذشت مدت کوتاه بر روی نسخه Google Glass Explorer قابل دسترس خواهد بود ، البته اگر شما خوش شانس باشید میتوانید آن را بدست آورید .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: