تاریخ انتشار Samsung Galaxy Note 3
فون کلاب

تاریخ انتشار Samsung Galaxy Note 3

نویسنده : REZA shakeri | تاریخ : 9:37 - چهار شنبه 12 تير 1392

طرفداران سامسونگ حواستان را خوب جمع کنید ، ممکن است گوشی Galaxy Note 3 همین روزها منتشر شود . گزارش جدید شنیده شده است و حاوی این پیام است که آخرین دستگاه فبلت از شرکت بزرگ کره ای ممکن است در اوایل سپتامبر امسال به واقعیت بپیوندد .


 همانطور که مشاهده کرده اید ، سامسونگ درباره سوپر فون Galaxy S4 خود سر و صدای زیادی به پا کرده بود ، اما خط تولید گجت های محبوب دیگر این شرکت ، Galaxy Note نیز دارای چنین حق امتیازی خواهد بود . در حال حاضر ما شاهد درخشش Note 3 هستیم و اگر وبلاگ هایی که در این زمینه زیاد نوشته اند درست از آب در آید ، ما در سپتامبر امسال با ورود Note 3 به عرصه بازار روبرو خواهیم شد .شاید به یاد میآورید که Galaxy Note اصلی برای اولین بار در بازار موبایل در اوایل سال 2012 تکان اساسی داد . ویژگی صفحه نمایش بزرگ 5.3 اینچی و قابلیت قلم S Pen از مشخصات چشم گیر آن به حساب می آید .کمتر از 1 سال بعد آن ، Sammy با Note 2 شرایط را با وجود پردازنده چهار هسته ای و صفحه نمایش بزرگتر ( 5.5 اینچی ) افزایش داد .


 
مانند دیگر پیشینیان خود ، Note 3 ممکن است بزرگتر شود و دارای صفحه نمایش 5.7 و یا 5.8 اینچی و شاید حتی 6 اینچی و یا بیشتر شود .به جای اینکه مانند دوربین Note 2 برابر با 8 مگاپیکسل باشد ، به احتمال زیاد Note 3 دارای دوربینی واضح ر با 13 مگاپیکسل خوهد بود .اما باز هم یک سوال باقی میماند و آن این که گوشی به این بزرگی به عنوان یک گوشی مناسب است و یا در قلمرو تبلت ها وارد میشود . البته این سخنان در زمان اولین Samsung Galaxy Note نیز زده شده بود . 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: